Gå til innhold

Hei juhujenta :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

du hadde rett angående meg ja, jeg fikk mensen på dag 34, pleier alltid å få mensen dag 28... men d var spennende å bli spådd av deg likevel :) håper du har det fint, og at d ikke er altfor travelt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Dodli.

Ja desverre følte jeg ikke at du var gravid denne pp. MEN, prøv å tenk positivt nå kjære deg og ikke gi opp. Jeg vet det kommer til å klaffe for deg når du minst venter det. Ønsker deg alt godt vettu og krysser fingrene for deg.

Stor klem

Skrevet

Og du Dodli, nå kommer vi inn i samme IKM uke. Det er jo kjempe koslig. Jippi.

Skrevet

så deilig å vite at du vet d klaffer for meg :) er sååå redd for at jeg ikke kan få barn siden jeg aldri har vært gravid, og d er 1 år siden vi slutta m prevensjon.. men men. må bare si at det er så gøy her inne med en så positiv jente som deg :) det er mange andre kjekke jenter her også da, men i det siste har d vært noen anonyme som har vært sure :S

jippi, lykke til for oss alle :)

Skrevet

Vettu hva, hvis du ikke har blitt gravid innen 2 mnd, så syntes jeg du bør ta en prat med legen så dere kan bli utreda. Kan være noe med sækvaliteten til din mann også.

Men ikke gi opp. Dette skal gå bra kjære deg.

Skrevet

uff, får ikke håpe d er noe galt.. han er sluttet å røyke nå da, d har jeg god tro på :) og jeg har tatt av noen kilo... så vi krysser fingrene... men kan jo ta en prat med legen når det er gått 12 mnd... er så trist d... men d kan jo være vi bare stresser da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...