Gå til innhold

Noen som har fått "rare lyster"... :)

Anbefalte innlegg

Noen som har merket en vanvittig trang til visse matvarer eller annet.

Er i uke 11 og har fått et vanvittig behov for MELK av alle ting.... Kan drikke litervis til dagen - men prøver selvføgelig å beherske meg litt. Hadde akkurat samme "lyst" da jeg var gravid forrige gang så det er sikkert et tegn på litt kalsium-mangel. Drikker normalt sett veldig lite melk - men nå kan jeg bare ikke få nok!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507654-noen-som-har-f%C3%A5tt-rare-lyster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er nå 12+4.

Kjenner meg igjen der, nå for tiden går det med en del melk. noe som jeg ikke drikker mye av til vanlig. før drakk jeg kanskje et glass om dagen, men nå blir det som regel både 2 og 3 glass til hvert måltid. Rare greier!

I mitt forrige svangerskap kunne jeg ikke få nok av popcorn, enda jeg ikke likte popcorn før jeg ble gravid.

Jeg har egentlig ikke fått noen voldsomme diller. Etter jeg ble gravid begynte jeg plutselig å spise haugevis med frukt og grønnsaker, og det er jo ikke så værst! Den siste uka har jeg hatt vanvittig lyst på julemarsipan...godt det ikke har kommet i butikken enda... ;)

Annonse

Annonse

Jeg har det omvendt jeg.Jeg er veldig glad i godterier og mat, men etter at jeg ble gravid har jeg nesten ikke spist godterier e det hele tatt. har hatt en potetgullpose i snart en måned og jeg har ikke spist av den.

Jeg spiser også mindre enn jeg gjorde før.Det er helt snålt. For jeg har ikke vært kvalm en eneste dag (bank i bordet...)flere som har det sånn?

Jeg har heller ikke dilla på noe..Syns også det er litt merkelig å ikke ha lyst på godterier å potetgull, for det spiste jeg mye av før...!Spiser også mindre nå enn før jeg ble gravid...Men har heller ikke gått opp i vekt, å det bekymrer meg jo litt siden jeg er førstegangsfødende og ikke har peiling på hvordan dette skal foregå...hehe.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...