Gå til innhold

Det merkes at noe er anderledes ja ;-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Har stelt "min" unge for kvelden (vi tar en hver) og sitter her nå og momser pasta de parma og kjemper mot tårene og svelger på klumpen i halsen. Har egentlig ikke noen grunn til å være på gråten, men er det nå da altså, er sliten og trøtt rett og slett. Men, deilig å få på seg kosebuksen da, selv om jeg bare er i uke 5 så har faktisk buksene begynt å stramme ubehagelig når jeg sitter alt, spesielt om kvelden (helt utrolig! men er tredjegangs da så det kan vel ha noe å si). Merker likosm hele tiden på kroppen at det er en liten leieboer der, ingenting er helt som det pleier, og det er jeg igrunn veldig lykkelig for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også! Nå har jeg nachos med kjøttdeig og ost i ovnen, alt annet gjør meg kvalm! Spiser som en hest, spesielt sulten om kvelden, har nok lagt på meg allerede.

 

Og er sabla trøtt... Blir nok en kjekk lørdagskveld for mannen dette, kan se hva han vil på tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pizza her ikveld, er mer trøtt og sliten ja. og puppene er småømme og denne magen....kremt åssen i all verden skal jeg holde dette skjult særlig lenger? er bare i uke 6+5 jo.... har hørt det synes veeeldig fort med nr 2 da. ellers er formen fin her, ingen kvalme heldigvis:)

 

rart å tenke på at er gravid gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren kommer opp med all slags mat for å få meg til å spise, men blir bare kvalm istedenfor mett.

har ikke lagt på meg noe ennå, men kan jo være litt tidlig.

er snart i uke 5.

noen som vet omkvalmen blir verre?

det jeg har funnet som hjelper litt, er å gi magen noe lett fordøyelig. yoghurt med skogbær er godt :)

funker iellefall en 10-20 min tid.

he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...