Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 ******************************************************** ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 ******************************************************** ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. hjertebank (tror jeg... pergoen har kødda med syklusen min) ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ _________________________________________ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6507632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 ******************************************************** ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6507684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
har fått lita pia Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 ******************************************************* MANDAG 1 OKT venterpåbaby (5 pp) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ tosofo Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6507766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg må rydde litt jeg da,...dere må ikke sette navn på fått tr..dere må ikke kopiere navnet til den som har lagt inn siste innlegg...blir bare tull! ******************************************************* MANDAG 1 OKT venterpåbaby (5 pp) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ Nå kommer nicket mitt her...om jeg ikke hadde laget mellom rom her nå..mellom "usj fått tr" og nicket mitt hadde det havnet under Usj fått tr... hehe..vær obs på dette! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6507921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessen Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 bare dytter jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6508357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cille vil-9pp-1SA Skrevet 30. september 2006 #7 Del Skrevet 30. september 2006 eg må rydde litt jeg da,...dere må ikke sette navn på fått tr..dere må ikke kopiere navnet til den som har lagt inn siste innlegg...blir bare tull! ******************************************************* MANDAG 1 OKT venterpåbaby (5 pp) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6508397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. september 2006 #8 Del Skrevet 30. september 2006 ******************************************************* MANDAG 1 OKT venterpåbaby (5 pp) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6508641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 30. september 2006 #9 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg rette opp litt her det blir mandag 2. okt ikke første ! ******************************************************* MANDAG OKT venterpåbaby (5 pp) Mas@nder ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6508972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 30. september 2006 #10 Del Skrevet 30. september 2006 Herregud glemte å skrive 2 tallet da !! ******************************************************* MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp moccern , 2 pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6508993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moccern Skrevet 30. september 2006 #11 Del Skrevet 30. september 2006 ******************************************************* MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6509191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy_H -15 pp Skrevet 30. september 2006 #12 Del Skrevet 30. september 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6509838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosamille 11.07.07. Skrevet 30. september 2006 #13 Del Skrevet 30. september 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ moccern 2pp Mizzy_H -14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6511129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 1. oktober 2006 #14 Del Skrevet 1. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6512051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari~m/ lillebror. Skrevet 1. oktober 2006 #15 Del Skrevet 1. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Lunajenta (hvis syklusen holder seg da..) ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6512135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. oktober 2006 #16 Del Skrevet 1. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6512528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #17 Del Skrevet 1. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Majsa`s mamma 82 (1pp) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lunajenta Torsdag 5.. "ønsker meg" 4pp etter ma.. vil ta en test nå---:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6513147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
doble Skrevet 2. oktober 2006 #18 Del Skrevet 2. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** Majsa`s mamma 82 (med baby i magen) ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lunajenta Torsdag 5.. "ønsker meg" 4pp etter ma.. vil ta en test nå---:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6522206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Sandra Skrevet 2. oktober 2006 #19 Del Skrevet 2. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Ønsker spire i magen ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** Majsa`s mamma 82 (med baby i magen) ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lunajenta Torsdag 5.. "ønsker meg" 4pp etter ma.. vil ta en test nå---:-( Majsa`s mamma med baby i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6522416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #20 Del Skrevet 2. oktober 2006 lister??....vi må oppdatere denne! 08:39 2.10.2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Ønsker spire i magen ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) *destiny* ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** Majsa`s mamma 82 (med baby i magen) ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lunajenta Torsdag 5.. "ønsker meg" 4pp etter ma.. vil ta en test nå---:-( Majsa`s mamma med baby i magen Ønsker spire i magen.1pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6522444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaTilTo Skrevet 2. oktober 2006 #21 Del Skrevet 2. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Ønsker spire i magen ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) *destiny* ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) frk.sici (visst syklusen ikke bli veldig lang) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** Majsa`s mamma 82 (med baby i magen) ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lunajenta Torsdag 5.. "ønsker meg" 4pp etter ma.. vil ta en test nå---:-( Majsa`s mamma med baby i magen Ønsker spire i magen.1pp *Destiny* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6523391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nenya^juni2010 Skrevet 2. oktober 2006 #22 Del Skrevet 2. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Rosamille 2pp e ma. ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Ønsker spire i magen ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) *destiny* ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) frk.sici (visst syklusen ikke bli veldig lang) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** Majsa`s mamma 82 (med baby i magen) ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6523432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaTilTo Skrevet 2. oktober 2006 #23 Del Skrevet 2. oktober 2006 nei, jeg regna visst feil, har ikke ikm før 13.okt, det er i uke 41 det! usj...enda lenger å vente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6523466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 2. oktober 2006 #24 Del Skrevet 2. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Rosamille 2pp e ma. Fia73 ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Ønsker spire i magen ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) *destiny* ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) frk.sici (visst syklusen ikke bli veldig lang) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** Majsa`s mamma 82 (med baby i magen) ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6523669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickoline med 2 jenter Skrevet 2. oktober 2006 #25 Del Skrevet 2. oktober 2006 MANDAG 2 OKT: venterpåbaby (5 pp) Mas@nder Mizzy_H - 14 pp Mamman til 2 prinser mari 2 pp ( ca her eller på tirsdag) ******************************************************* ONSDAG 4 OKT: viola27 Julie** 3pp Nenya^84 (hvis syklusen er som den skal:) Rosamille 2pp e ma. Fia73 ******************************************************** TORSDAG 5 OKT: Ønsker spire i magen ******************************************************** FREDAG 6 OKT: Alle gode ting er tre...?:-)3pp Victory 6 pp Håp:0)-3pp tosofo (sånn ca.) Cille vil (5pp) Krysser fingrer og tær! ******************************************************** LØRDAG 7 OKT: *Muffin* 1. skikkelige pp Sussa85..tror jeg har Ikm rundt denne dagen ja...positiv el test 23 sept. Hjertebank (tror jeg, pergoen har klussa med syklusene mine) lille-m Lunajenta (ca i hvertfall!) *destiny* ******************************************************** SØNDAG 8 OKT: si¤ca¤da (sånn ca. da) Kirsty-18pp (sånn ca her også) Siss75 - 5pp Ani277 (sånn ca her og...) Ugler i mosen Lucy84 Ninami (kanskje...) frk.sici (visst syklusen ikke bli veldig lang) ********************************************************* ***** ***** fått spire********** Majsa`s mamma 82 (med baby i magen) Nickoline 2 pp etter SA ************usj fått tr.************ moccern 2pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6507290-ikm-uke-40-jeg-fant-ikke-noen-andre-listervi-m%C3%A5-oppdatere-denne/#findComment-6524862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå