Gå til innhold

Skal skal ikke, skal skal ikke....en tråd om å slutte å røyke...

Anbefalte innlegg

Hmmm, har holdt opp i en uke nå pga influensa...hmmm, hadde jo tenkt å slutte i høst, men jeg skulle bare røyke opp det jeg hadde først...hmmm, men jeg er jo godt i gang nå da, men jeg har ikke lyst til å slutte nå!! Jeg vil ha røyk!!!

Hmmm, trenger råd og veiledning her, har lyst på røyk nå og heller slutte når jeg ikke har mer røyk igjen, så kan jeg lese den boken om å slutte å røyke òg...det var liksom planen.....

Hmmm, skal skal ikke....

Fortsetter under...

Annonse

nei:( så kan vel egentlig ikke uttale meg....hater røyking..hehe..men ikke røykere..om du fortsto d? Min kjære røyker..har ikke prøvd å få han til å slutte..men med engang jeg er gravid skal han ut å røyke! nå røyker han opp i 2 etasjen med vinduet åpent...

Jeg vet hvordan du har det......og jeg klarte det til slutt.....

Men jeg tror du virkelig må ville slutte! Jeg ville det skikkelig også bare gjorde jeg det en torsdag i nov i fjor! Jeg hadde to kartonger igjen, men ga de til mamma!

Er du ofte sjuk?(har bank i bordet ikke vært pencilinsjuk siden des i fjor, og jeg hadde 5-6 kurer i året)

Har du dårlig kondis?(har fått mye bedre kondis-orker å løpe etter 5-årigen vår....)

Drikker du kaffe?(jeg hadde sykt lyst på røyk når jeg drakk kaffe.....slutta med kaffe litt og nå drikker jeg igjen)

Stå på, så får du det til!!!!!

Jo lengre du klarer å holde deg unna røyken jo lettere blir det å slutte!

Ha en flott røykfri kveld!

Nei, jeg er ikke ofte syk, i fjor var jeg ikke syk i det hele tatt....Men nå slapp jeg ikke unna :-)

Er ganske sperk, ikke dårlig kondis.... Har nettopp sluttet i over 2 år, men sparkk i vinter :-(

Drikker ikke kaffe, men er glad i te! Når jeg har sluttet tidligere, har det noen ganger vært vanskelig å drikke te uten røyk, hører sammen liksom. Men forrige gang, da jeg holdt opp i 2 år, så gjorde det meg ingenting. Alkohol gikk også greit.

Men jeg røyker bare 4 om dagen, så jeg er ingen storrøyker. Men skal slutte, men tror som du sier at det er viktig å ville det og nå stritter jeg imot, og da spør det hvor lenge det holder :-( Vanskelig dette her.

Skjønner deg godt!

Jeg var også en koserøyker! Også ble det litt ekstra når det var alkohol i bildet....

Det er jo så godt å da!!!!

Vanskelig!

Åssen går det forresten? Med babylaginga? Jeg har lest historia di, og synes du er ei super tøff jente!

Vi er akkurat ferdig med EL her, og alt er som det pleier......så tanta kommer vel om et par uker.......HMPH!!

Hei igjen!!

Vel, jeg har akkurat hatt en knekk. Er sliten og lei av denne prøvingen, så det har toppet seg for meg. Hadde egentlig termin på mandag (mistet tidlig i ma) og det opppå alt annet ble for mye. Er nå i 13 pp.

Men jeg gir meg ikke jeg :-) Tar nå min 3 dobble pergo kur og håper denne gangen òg! Det eneste et at donoren min er en ihuga jeger og er borte mesteparten av okt. Men jeg skal skal skal få truffet han minst en gang rundt el, tror ikke jeg skal håpe på mer...

Håper det klaffer for deg nå, lykke til :-)

Klem

Annonse

Les Allen Carr's "Endelig ikke røyker for kvinner"...anbefales på det aller sterkeste. koster bare kr 199 på bokhandel, er verdt det. Billigere en nicotin tyggis og andre ting som ikke funker i lengden :-) Har holdt opp en måned nå og har ikke hatt røyksug eller noe. Ikke lagt på meg heller, går faktsik ned i vekt fordi jeg har lagt om kosten. Føler meg sååå mye bedre. Har prøvd å slutte mange ganger de 17 årene jeg røykte, men viljestyrke metoder funker bare ikke :-) Så løp og kjøp!

Har den første boken hans og sluttet med den. Kjempefornøyd, selv om jeg sprakk etter drøye 2 år. Men litt av poenget i boken er jo at man skal røyke mens man leser...ikke sant?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, endelig en som kom med et svar jeg ville høre ;-)

Jeg digger deg ¤Si¤Ca¤Da¤!!!

Jeg er alt annet enn gravid og på sekundet jeg får dette etterlengtede bøå krysset så slutter jeg jo! Har gjort det 4 ganger før og kommer til å gjøre det igjen :-)

hehehe

tenkte meg det ja.... hehehe

jeg stresser ikke med det i det hele tatt.... misforstå meg rett... jeg hater grav og søyk i samme setning... barn og røyk under samme tak; UAKTUELT.....

men jeg har slutta mange ganger før, i.f.h til grav og ikke... er ikke vanskelig å slutte... så det gjør jeg når gravid!!!

ta det helt med ro maja-mor :) (gåt ut å tar noen trekk jeg...)

Hvis du har holdt opp i en uke så tenk: Har jeg klart det så lenge, så klarer jeg det lenger! Etter 14 dager så begynner lysta å avta. Husk å hold deg unna fristende situasjoner som f.eks festing og alkohol. Etter en stund vil du kanskje bli såååå anti-røyk.

Æsj...er det bare fornuftige mennesker her inne ;-)

Hehe, ikke vondt ment Lone :-)

Jeg håper ikke at jeg blir anti-røyk person (slik som Drillo f.eks.) ikke hyggelige mennesker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...