*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Har hatt forferdelig løs mage i dag og luft.... nå sitter jeg igjen med noen skikkelige tak helt nederst i magen, men ikke av de som kommer og er der i sekunder ( de er der bare innimellom ) men noen skikkelige boksetak rett ved trusekanten. Kommer helt brått og forsvinner etter ett par sekunder... Er dette tegn på at fødselen kan starte ettersom at magen har virkelig fått tømt seg eller?
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Kan være. Alle mine fødsler har startet med at tarmene har tømt seg først. Helt genialt spør du meg. Er derfor jeg aldri har skjønt hvorfor så mange vil ta klyster når ting setter i gang. Naturen ordner opp
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Den ordner ikke opp for alle skal jeg si deg, og jeg er lykkelig for at jeg har tatt klyster ved mine fødsler, for etter fødselen er ikke akkurat motivasjonen på topp til å presse ut avføring som har ligget i de trege tarmene i slutten av svangerskapet. Hurra for klyster.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Muligheten er jo der, du får vente å se..
ballong Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Begge mine fødsler startet med do besøk av den effektive sorten:) Men det er jo så forskjellig hvordan det starter hos hver enkelt..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Det har drivi og tømt seg her de siste dagene også.. og når jeg tørker meg er det "slimete" liksom ( sorry detaljer) jeg har i tilleg hatt kynnere som varer LEENGE og i natt sov jeg nesten ikke pga luft smerter ( kjentes det ut som,., men fikk jo ikke prompa.. he he ) og kvalme også i nat.. utrolig slitsomt.. i dag er jeg bare veldig sliten med masse kynnere..visste ikke at det med å fly på do kunne være et tegn jeg.. men jeg blir jo litt håpefull nå da når jeg ser flere som har det sånn.. Hadde vært kjekt! er veldig klar nå.. og sånne netter som i natt håer jeg at jeg slipper så mange på rad av for å si det sånn.. Hadde noen tak i magen i går og som IKKE var behagelige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå