Gå til innhold

Må bare spørre om vekt, sorry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27 og har gått opp 7 kg. Håper på å legge på meg litt ekstra dette svangerskapet, for da jeg begynte å amme etter forrige svangerskap ble jeg helt forferdelig tynn. Vil ikke oppleve det igjen, var ikke morsomt i det hele tatt.. Greit å ha noe å tære på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 24+0

Har gått opp en halv kilo ca men jeg må nok ha blitt godt "tært på" som det heter av den lille for har fått svære pupper og magen er skikkelig stor..men vekten står nesten stille...men gjør ikke meg noe da selfølgelig=) håper det fortsetter sånn..

Skrevet

Hei - er 19 uker og har gått opp 2 kg. Ikke så aller verst - har en del ekstra å tære på - så håper på å ta av "overskuddet" i dette svangerskapet! :o)

Skrevet

Er i uke 13 og har gått NED 5 kg.

Skrevet

18 fullgåtte uker i morgen og gått opp 3 kilo. Er ganske slank fra før, så hver kilo er kjekk å få!

Skrevet

uke 13 og gått opp 2-3 kilo. Gjorde det samme med sønnen min. Hadde lagt på meg ca 9-10 kilo når jeg var rundt 20 uker. La på meg ca 14 totalt. Fikk panikk siden jeg la på meg fort. Men det stabliserte seg uten at jeg gjorde noe for det.

Skrevet

Er i uke 27 og gått opp ca 13 kg. Alt for mye. Nå jobber jeg hardt for å unngå for stor vektøkning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...