Gå til innhold

ATTPÅKLATT!

♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! er det mulig å ha så lite tid??;)

han lille emil skal ha mat i ett sett og når han sover så klarer jeg ikke å gå fra han!! må kikke på han hele tida og orker nesten ikke at noen andre skal holde han enn kay og meg;)

nå ligger han i armen min og kikker fornøyd rundt seg... går litt tregt å skrive med en hånd, hehe;)

Sliter fortsatt med de teite brystvortene mine, håper virkelig det går over etter hvert!!! ja, en kan virkelig si at jeg er i ammetåka! satt her plutselig i går og grein i ett sett! alt føltes helt forferdelig! men bra igjen i dag...;) rart det der altså!!

uff, det er ikke bra at du har vondt i hodet hele tida! hva sier legen om det da?? og hvordan går det med nurket ditt?? har han lagt på seg godt? og med ammingen din?? hvor mye mat skal en baby egentlig ha? synes han har spiser nesten hver time!! er det unormalt tro?? er så redd for å gjøre noe feil jeg... men er sikkert helt vanlig det...;)

rakk ikke innom i går... fy, jeg som lovte!;)

men hva gjør vi? skal vi rett og slett hoppe videre? hva heter den siden egentlig? finnes jo to her eller??

savner deg jeg!;) håper jeg får litt mere tid etterhvert til å bimme;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halloiz.....der var du,hehe....

skjønte du hadde gått deg bort i tåkeheimen ja,hehehehe.....

helt normalt å bare ville kose.er jo det du har venta på =0)

har sånne skriketåkte jeg også,men mest når jeg er sliten...har vært en del av det i det siste...

det ordner seg med såre pupper etter hvert,og han regulerer seg selv.blir vel ikke så ofte etter hvert,når melka er kommet skikkelig i gang.di sa til meg at ungene skulle øke 10ml hver dag,di første dagene.hos meg er melka nesten borte.har prøvd å pompe det opp,men nytter ikke.skal prøve noen dager til før jeg kaster inn håndkleet og gir opp.blir ikke tid til noe her,kun stress.

har ikke vært til lege ennå.men vet at det er stress som kan for det.utarter seg til migrene til slutt.hadde det slik sist også...typisk meg,hehe.

tenkte jeg skulle skrive takk for meg link her inne.kan liksom ikke sitte på 3trim hele tiden,hehe...men skravlesiden blir jeg fortsatt.

heter ikke den siden din baby da,eller? aner ikke jeg,hahaha...har ikke skjekket det ut engang...

knærten her vokser som bare det.sov hele natta i natt.går slikt an??

håper det skjer flere ganger,hahaha....

innrømmer at jeg på et vis er lei for at vi har født,hehe...ble så ensomt her.ikke kan man være med på opprop,ikke klagetråd....har jo vært her i mange mnd,og plutselig ble det stopp =0)

savner det jeg,hehe....håper vi ikke mister kontakten helt....er så morro å skravle med deg =0)

du har jo vært med meg i di samme problemene i mange mnd,og jeg håper vi kan holde en viss kontakt. skal vel få tid til å bimme innimellom.jeg er innom når han sover jeg.må se hva som hender,hehe...

å,bare så du vet det....SAVNER DEG VELDIG =0)

KLEM FRA "sutrekoppen"

Skrevet

Ser at du har flyttet! Det samme har jeg gjort nå jeg også!! Men hvor skal vi møtes på DIB? Har vært to ganger på ammedebatten men er vel ikke noe sted å prate med hverandre på;) Vil absolut ikke miste kontakten med deg!! Men i tilfelle vi en gang ikke finner hverandre så skal du få e-mail adressa mi! Så kan du skrive dit om du leter etter meg!:)

det er i hvertfall: [email protected]

Men vi finner nok et fint sted der inne også!:) ÅÅÅ, er helt rart å flytte herfra... her vært en så fin tid her inne!! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten deg!:)

Da ses vi i hvertfall et sted på DIB snart, ok??:)

Skrevet

her er jeg....!!!! så ikke innlegget...humre humre....du er dypt savnet,så vet du det...fant ut jeg måtte krype ut..ble så ensomt liksom =0)

jeg skal være fast gjest på skravle her,og mulig på dib også.hvis jeg trives,hehe...min mail er [email protected] må ikke miste kontakten nei...!!!!! jeg har venta å venta på tegn fra deg,men nei...hehe

Skrevet

Nei, det må vi ikke!! Men da vet jeg hvor jeg finner deg!!! Tror det kan bli bra på DIB, er en del kjente der også! Har tittet innom der...;)

Skrevet

gå først du...så kryper jeg etter,hehehe.....feig jeg??? næææææida =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...