Gå til innhold

brystbetennelse, medisin og påvirkning baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg har desverre fått brystbetennelse og etter 3 dager med nesten 40 i feber fikk jeg pencilin av legen. Jeg har også brukt anbefalt dose paracet. Ifølge alle pakningsforskrifter skal svære lite av dette påvirke babyen men jeg lurer likevel. Min 4 uker gamle sønn sover 3 ganger så mye, sliter med å vekke for å få ammet og avføringen er nå blitt grønn. Noen som har erfaringer med dette?

Han har ikke feber og virket ellers i god form når han er våken. Foreløpig har han knapt vært det i dag.

kanskje jeg bekymrer meg for mye, man får jo så dårlig samvittighet når man er så dårlig form og ikke får fulgt opp barnet sitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket noe forskjell på min baby. Fikk Diclocil ganske raskt etter fødselen pga infeksjon i keisersnittsår og gikk på det i ca 1 mnd. Har fått en kur nå igjen (4 mnd) pga brystbetennelse og merker fortsatt ikke noe forskjell. Men ei venninne reagerte på at babyen hennes sov mye når hun fikk antibiotika. Hun fikk en annen type enn meg, så mulig at typen har noe å si...???

Skrevet

jeg har fått ekvacillin 500mg og har aldri hørt om den før. Fikk først appocelïn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...