Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hei! Ser at det er en del her som skal føde/har født på ABC. Jeg er ikke gravid igjen foreløpig, men lurer på hvordan mulighetene er for å føde på ABC med nestemann. Ser at et av kravene er at tidligere graviditeter og fødsler må ha vært normale. Litt usikker på om jeg går innunder det? Jeg har ett barn. Ble igangsatt (innsatt ballong + tre runder med modningskurer) og fødte 14 dager på overtid. Han var ganske stor, så utdrivningsfasen ble ganske lang. (Pressa i 1 time og 40 minutter før han kom ut). Endte med at ei jordmor måtte legge seg oppå magen min og presse sammen med meg den siste tida siden pulsen til gutten min ble for høy. Føler jo selv at det ikke var en "unormal" fødsel med tanke på at jeg var førstegangsfødende, og han hadde stort hode (39 cm i hodeomkrets), men har noen av dere erfaring med hvordan de ser på det på ABC? Har skjønt det sånn at man ikke vil få føde der dersom man må igangsettes? Men er jo ikke sikkert jeg går like lenge over neste gang selv om jeg gjorde det med første, så vet ikke om det har noe å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå