Gå til innhold

TFK jogger twist.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem i Norge selger dem,og er det noen som vet prisen på den med bare sittedel?(uten bag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg var innom Barnas Hus i dag for å titte på barnevogner. Der hadde de TFK. Den kostet 5999, synes jeg å huske. Hardbag kostet 1799 i tillegg. Vet ikke om andre steder de selger den, for har bare värt innom der så langt, men vurderer å kjöpe den på nettet.

Skrevet

Forhandleroversikt finner du på www.barnesikring.no

Det er en rekke forskjellige butikker som selger TFK-vogner. Vil ellers anbefale www.babyjungle.nl Sparer en del penger på å bestille den fra utlandet.

Skrevet

Ser det står på forhandlerlisten deres at Fru Lyng fører disse vognene i Oslo, men det stemmer visst ikke lengre. De hadde ikke dette merket når vi var der for noen mdn siden og de oppgir det heller ikke som merke på hjemmesidene sine.

Meg bekjent så er det bare Barnehuset på Alnabru som har denne vogna i Oslo, og det var også der vi kjøpte vår. Kan spare mye penger på å bestille på nettet fra utlandet dog, men vi gadd ikke siden svigers betalte :)

Vogna ser forøvrig kjempefin ut, vi kjøpe med hardbag som tilleggsutstyr og gleder meg masse til å trille med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...