Gå til innhold

Forandringer i håret

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært plaga av tørt og ødelagt hår (etter endel år med der jeg har gitt det rimelig hard medfart...) Men nå har jeg begynt å merke at bare kort tid etter hårvasken får det tendenser til å være fett (!!!), og hvis jeg ikke vasker håret en dag er det helt krise. Tror jeg må gå til innkjøp av ny sjampo ja..

Flere med dette problemet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506647-forandringer-i-h%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

jeg har alltid hatt vanlig hår, ikke tørt eller fett, men nå kan jeg ikke la være å vaske håret hver dag. Det er nok disse berømte hormonene :) Jeg prøver å la være å vaske det en dag jeg vet jeg skal være hjemme. f.eks søndager da jeg bare slapper av. For håret trenger litt pause.

Hei!

Håper da virkelig jeg slipper unna det med at håret blir mer fett, jeg har bestandig vasket det hver dag, og er helt avhengig av det. Får håpe jeg slipper å vaske det to gang om dagen nå....

Forresten, man kan vel farge håret når man er gravid???? Skal til frisør i morgen....

godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Jeg var mye plaget med fett hår når jeg var yngre, men det gav seg etter at jeg begynte å farge det i åttende klasse. Får skikkelig pubertetsmareritt av å se det komme tilbake, føler meg egentlig litt pubertal om dagen uansett, huff :)

Tror man kan farge håret uansett, men det kanskje en ide å fortelle det til frisøren slik at hun vet hvilke fargestoffer som bør unngås, er visstnok noen man kan reagere litt rart på og ende opp med feil lfarge.

Annonse

var til friøsren for ikke så lenge siden og fikk friska meg opp med klipp og farge... men håret er alikavel helt dødt og livløst:( nå har jeg bad hairdays everyday... sukk...

forhåpentligvis er dette en forbigeående periode...

Jeg farget og stripet håret mitt selv i dag. Gikk fint det. men jeg har også fått fett hår, var plaget med svært tørt hår før graviditeten. jeg har også mistet allt håret på 2 flekker i hodebunnen. Ene flekken som et kronestykke den andre litt større. Legen sa det ikke var unormalt, og så lenge de ikke ble større skulle vi ikke gjøre noe. Han mente det kom tilbake om noen mnd. Håper virkelig ikke jeg mister allt... Da blir jeg ikke fin å se til..hehehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...