Gå til innhold

Er det flere her som har hatt problemer med hormonspiralen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt den nå i 7 mnd og har småblødninger i hytt og dyne! Har ikke stabilisert seg enda og vet aldri når blødningene kommer. Er ikke mye men ofte!! Og nå begynner jeg å bli skikkelig lei!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg hadde plager med kviser...fikk kviser på ryggen og halsen og mer hårvekst i annsiktet...måtte bare få den ut ettersom kvisene spesiellt var ille..blødningen forsvant helt så den biten var perfekt

Skrevet

Hadde sånne småblødninger i et år.

Sjekk med legen. Jeg fikk noen tabletter (egentlig sånn som utsetter mensen), sånn at jeg blødde veldig i noen dager. Han sa det kunne sitte igjen noen ujevnheter i lovmorveggen som irriterte litt og som kunne gi disse småblødningene sammen emd spiralen.

Nå er det blitt bedre, men det bedret seg ikke før etter et par måneder etter den tablettkuren.

Skrevet

Ja da har jeg vært hos legen! Hun mente jeg måtte "holde" ut litt til. Det var ikke helt normalt med tull etter 7 mnd. og hun kalte det ikke blødninger men spotting, for det var så lite. Fikk en krem på resept mot kvisene (skinoren) så får jeg se om jeg "holder" ut litt til!!

Skrevet

Ja, fikk mye kviser i ansiktet, på halsen samt forverring av ryggproblemer knyttet til økt spenning i bekkenbunnen og flere urinveisinfeksjoner.. Ellers synes jeg den var topp...Men nå er jeg satt på Cerazette istedet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...