Gå til innhold

ytterjakker...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor i trondheim fins det salg av ytterjakker/vinterjakker til gravide... finner ikk enoen jakker og det bynner jo å bli kaldt snart! jakken jeg har får jeg ikke igjen så hvis det regner eller blåser så blir jeg bløt å iskald.. har letet i hele dag men finner ikke noe... noen som kon hjeloe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Fretex og handlet jakke i går. 200 kroner betalte jeg for en som jeg kan bruke i hele vinter. God og vid med plass til hele magen. Kanskje ikke siste skrik, men ellers en veldig kul jakke/kåpe. Vil ikke betale mye for en jakke jeg kanskje ikke kommer til å bruke neste vinter.

Skrevet

det var kanskje ikk eså dumt.. må prøve det.. :P

Skrevet

Mamalicious har vinterjakker til gravide...

Har bare sett bilder på nettsidene dems, vet ikke hvilke butikker som har tatt inn av dem..

Skrevet

Jeg var på SparKjøp i Bergen i dag. Fikk en flott hvit vinterjakke med noe rosa på, god plass til magen selv om den ikke såg pløsete og vid ut. Den er litt sånn "skijakke" aktig, om du skjønner.Er fôret og har hette. Kjempefin, nesten så jeg vurderer å kunne bruke den etter svangerskapet også.

Og det beste var prisen,,, 199 kr....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tror ikke gravide skal ha jakker i vinter jeg da... Jeg har enda ikke funnet noen... Har jo funnet jakker, men tør liksom ikke kjøpe vinterjakke så tidlig. Vet jo ikke hvordan magen kommer til å vokse de tre siste mnd...:) Får gå å slå floke...hehehe...

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjempefin utejakke som det står Tete-a-tete inni. Kjøpte den i en mammatøybutikk. De hadde flere forskjellige og jeg så at det bl.a.var en svart type fra mama-licious, også. Søk på "mammaklær" på Gule sider. Det må da være en slik butikk i Trondheim??

Skrevet

Hvor kjøpte du denne???? Hvilken mammatøy butikk, altså og i hvilken by? :)

Skrevet

Jeg fant en overraskende søt ullkåpe på Match (buskerud storsenter) faktisk. søtt mønster i stoffet, knapper hele veien, men den er sånn at "midjen" blir over magen, så når den vokser er det bare å la være å kneppe igjen de nederste knappene, og den vil være like fin:) Den var satt ned fra 1599 til 799. Den er jo ikke beregnet på gravide, så kan brukes lenge:) Hadde ikke betalt så mye for en mammajakke...!

Skrevet

Jeg tenkte å bare bruke allværsjakken min. Den er det nok plass til litt mage i, så får jeg heller bruke varm genser under.

Skrevet

takk for alle svar.. det har virkelig vært til hjelp =)

Skrevet

Jeg kjøpte den tete-a-tete jakken på Gjøvik hos Louise Mammaklær.

Skrevet

Sett etter det selv uten hell... Gruer meg til vinteren med magen utenfor. Hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...