Gå til innhold

Trinemor 78!!!

Anbefalte innlegg

Halllloooooo!!

Hvor er du hen i verden?

Hvordan går det med deg?

Har tenkt masse på deg!! Håper du har det bra. Ser at det ser ut til at du får ut et flott egg på mandag... Det er jo kjempe flott det!!! Du trenger jo bare 1 GULLEGG, og det har du nok nå. Krysser alt jeg har for dokke nå...... Lykke te me eggløsningssprøytå i kveld, den rekne eg me at du ikkje har problem med å ta, du som e så flinke me sprøyte nå :-)

Stor håpe du har det bra klem. Og ha ei goe helg. Håpe me snakkes snart igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506461-trinemor-78/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

Har tenkt masse på deg og, nettopp komt hjem etter en aldri så liten handle tur og sko skrive til deg!!:) Kossen går det?? Har du testet?? Noe nytt på jobb fronten?? FORTELL meg alt:) Går bra her men kjenne eg begynne å grue meg te det eg har ventet såååå lenge på.. Har egentlig bare lyst å krype under dynen.. og ja fint om eg kunne vært der og våknet gravid:)!!! Det hadde vært någe det:)

Flinke, eg grue rauå av meg te å ta den i kveld..... Herregu, eg trodde den sko vera lett men an ser skummel ut!!!!... Spørs om eg ikkje må ha litt assistanse der ja:) Har ei venninne som er lege sekretær så eg har alliert meg me henne om eg sko få litt lettere panikk i kveld!

NÅ må der vel vera noen egg, trenge bare ett men itte alle disse stikkene hadde det vært fint me litt mer.. Kjenne det i magen nå, ikkje vondt men kjenne der e noe, på begge sider:)

Lykke lykke te med testen, uff kjenne nesten som om eg sko tatt an sjøl, håpe så inderlig at der lyse ett flott blått kryss mot deg:):) Eller i denne digitale verden: GRAVID:)

Klemmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506461-trinemor-78/#findComment-6506988
Del på andre sider

Der va du jo :-)

Det går så bra med sprøytå i kveld, kje lenge te nå. Hu e litt "seigare" å få inn, men det går kjempe bra. Eg har tatt na kver gong aleina eg, så det klare du og vett du :-)

Huff, eg forstår så godt frustrasjonen din. Du e så nærme målet, men aligavel så langt fra. Eg syns du har våre knall flinke eg, tenk kor møje verre du har hatt det med så mange dage me sprøyte. Eg vett alt om den usikkerheten du nok må ha følt. Men, nyt nå kvelden, og tenk det e den sista sprøytå på lenge. (Viktigt med positive tanka, det va det Aagot sa) Og eg trur du har fleire egg der inne enn det du tror. Det får me se på mandag :-)

Reise du å samb te Hgsd i mårå, eller tar dokke turen mandags natt?

Viss eg kje snakke med deg før, må dokke ha lykke lykke te og tvi tvi. Hb du orke gje meg et lite vink på mandagskveld om kossen det gjekk.

Her hos meg går ting bedre. Heldigvis. Eg såg svart på ting for någen dage siden. Har snakkt me vikarbyrået og di har etpar ting på gang, og det e jo bra. Spennande tide :-)

Eg kjenne veldigt lite i mage og bryste nå, litt vondt i brystene men kje någe spesiellt. Det e sånn 50-50 dette her. Et øyeblikk føle eg meg sikker på at eg e gravid og rett ittepå e eg bare negative... Eg har kjøpt inn testa, 2 billige og 2 cb. Eg stole mest på cb. Har kje kjøpt digitale, men tenkte viss testen sko bli positive, då ska eg kjøpa meg ein. For det e litt kult å ha ein det står gravid på :-) (me e kje voksne før me tåre å vær barnslige :-) ) Tenk, viss eg får positiv test nå, så e det 8,5år siden sist, løye å tenka på. Og eg har venta 2,5år på det... E det løye eg sjelve i buksene bare av å tenka på det??

Nok skriving, får kje hb du har sovna......VÅKN OPP!!!!!

Dokke må ha enn goe kveld, og tvi tvi me sprøytå nå om ti min.

Forresten, har du msn? Hadde våre kjekt å jabba litt der me deg. Eg har kje så veldigt lyst å legga min ut siden det e navne mitt. Hb du har våre så lure å lagt enn uten navne ditt :-)

Goe klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506461-trinemor-78/#findComment-6508267
Del på andre sider

HALLO:):)

Då va egg uttak over, phu... 15 egg!!!!!!!!! Ikkje vet eg om det e bra eller ei men eg e ganske så fornøyd nå:):) Og ganske så trøtt itte beroligende... Fikk jo latter krampe eg, lo og lo!! Tror min bedre halvdel ville helst gjemme seg under sengen..:) Men han måtte jo flire litt så eg:) Uttak gjekk bedre enn ventet, sjøl om det reiv litt på den siden eg hadde mest eggposer, men herregu eg hadde forventet mye mer smerter..

Nååååå e alle tanker på i morgen og onsdag:) Grue rauå av meg te å ringe opp!!!! Kjenne eg blir skjelven bare me tanken.

Kossen går det med deg nå då?? Sko skrive i går men min skjønne jente hadde bursdagsselskap, så etter det gikk me rett i et annet, så kan sei dagen gikk i ett:) På kvelden hadde me barnevakt, hu lå hos mormor og morfar så me fikk kose oss alene, DEILIG:):)

Uff det e jammen kje lett å tolke symptomer, men kossen føle du deg, og har du testet?? Kjekt å høre at der e gang i jobb greiene, ska se der dukke opp noe kjekt og spennende:) I slutten av uken ska eg besøke jobben og glede meg te det, ska bli kjekt å se de små skjønne igjen:):)

Me kan godt jabbe msn, må bare få litt opplering, grønne som få på sånne ting................. Jaja fint det ja:)

Håpe du har det bra, tenke på deg, og ska krysse fingrene for et GRAVID:):) Like barnslig, eg bare måtte ha ein sånn test!!

Stooooor klem fra meg te deg:):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506461-trinemor-78/#findComment-6527457
Del på andre sider

Johoooo!!

Ska sei 15 egg, knall bra :-) Nå krysse eg bare fingrane for at mange blir befrukta te i mårå. Forstår godt du grue deg, men det går heilt sikkert bra. Du har brukt opp kvoten på å vær uheldige... Sånn e det me den saken ;-)

Kjempe kjekt at du kje syns det va vondt med egguttaket. Eg syns det va ganske vondt på eina siå fysste gongen, men andre gongen kjente eg nesten ingenting :-) Herligt.

Innsettingå e knall kjekke, den må du bare gleda deg te. Ganske spesiellt for du får se når han "sleppe" egget. Ser det kjempe godt på ul'en. Så bare vær skikkeligt oppmerksomme. Og forbered samboeren din, sånn at han og får det med seg, di e litt trege di mannfolkå vett du :-)

Så du fekk latterkrampa du ja, koffor kom kje det som ei bomba?? Eg har jo aldri sett deg, men eg ser føre meg deg og sambo som e litt røe :-) Løye at enn kan reagera sånn på de små pillene :-)

Nå må du slappa av og ta det med ro i ittemiddag og kveld. Det e viktigt å ta vare på kroppen sin, det er harda bud for ann med det egguttaket...

Her går det bra, eg har våre å kjøpt meg test å greie :-) Blir spennande å se om det blir nogen goe beskjed.... Ska ta ann enten nå i kveld eller i mårå tidligt.....

Iallefall, send meg melding med enn gong du vett noge i mårå, eg krysse alt eg har for go melding. Så må du ta vare på deg sjøl i mellom tiå.

Svære klem tebage :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506461-trinemor-78/#findComment-6527832
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...