Gå til innhold

Hva slags symptomer har dere? Når kom kvalmen?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 4-5 uker på vei, var frem til i begynnelsen av denne uka veldig oppblåst, nesten forstoppelse og ømme bryster. Men, nå har dette blitt borte. Når fikk dere andre symptomer, hva slags fikk dere?

Det store spørsmålet er jo: Når kom kvalmen ;-)

Fortsetter under...

hei! Jeg fikk nesten ingen symptomer ,er nå 11+4--ømme bryster og magen blir litt større.

Heldigvis er det ikke alle som får kvalmen. Fikk den ikke heldigvis ,men venner av meg fikk kvalmen tilig.. Trur det er individuelt!

Lykke til...

høh.

Kvalmen min kom allerede i 3+6.

Regner med at jeg får noen tøffe mnd fremover. he he.

Har dessuten kjempeømme bryster.

De grenser til vonde. ( er nå 4+3 ca)

Ellers er det trøtthet, overdimensjonelt behov for søvn og hodepine.

Har merket festesmertene veldig godt.

Trodde nesten det var EXU, men legen sjekket.

Alt i orden :) :)

lykke til :)

forrige svangerskap innhentet kvalmen meg i uke 7----og utover:( husker det var helt grusomt!!! spydde som en gris- kunne finne på å spy mens jeg gikk gatelangs inni byen- mens jeg snakket i telefonen- hver gang jeg pusset tennene- hoppe av bussen for å spy- bak bussskuret mens jeg ventet på bussen---- ut stuevinduet fra andre etage stortsett hver dag (rakk ikke doen)

hehe, måtte bare fortelle:)

ser jo "humoren" i det nå som det er over og vel som det- men er 4+3 nå- og lurer på hvordan det blir denne gangen-----

uke 7 står likevel som en sånn... vet ikke- føler den kommer da om det skjer... men lever i håpet!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Jeg ble litt usikker nå jeg.

Fant terminkalkulator på en annen barnside, og den sa 16 juni.

Synes det var litt vel lenge til. hehe.

Skal til legen 10 okt. får sikkert litt nermere beskjed da.

Hvor i verden er du fra da?

det var rart:) jeg brukte termikalkulatoren på babyverden- + at jeg har svangerskapsboken fra forrige svangerskap- ble samme datoen der- med utgangspunkt i første dag i siste mens- men likevel- den tar utgangspunkt i at jeg hadde el 14 september, og det hadde jeg ikke, siden jeg brukte el tester. litt usikker på akkurat hvilken dato det var 10 eller 11. og dessuten, fikk festeblødning den 15 september- dagen etter kom de første symptomene med storm!!!!! og graviditetstesten ble positiv 6 dager før forventet mens- altså- er bombesikker på at jeg er -hehe:) -noen dager lengre på vei:)

jeg er fra bergensområdet:)

du da?

ja forresten- brukt noen timer på ungene nå før de skulle legge seg, legging og mange kveldsrutiner-

leste om havfruen ariel i kveld

ynglingssangen i det siste er :hvem kan segla for utan vind?- som helst skal synges to ganger på rad:):)

dette er din første ikke sant?

det er bare heeeeeeeeeeelt fantastisk å ha barn:):)

det er godt å vite hva premien for et tungt svangerskap er- motiverer meg i allefall med rygg vondt:)

du har et herlig liv i vendte:)

Kvalmen innhenta meg for alvor i løpet av uke 6. Ca 6+3. samme skjedde forrige gang. Synes morgenkvalme er et smalt begrep....Er stort sett i ok form etter kl 16, men tåler slett ikke store utskeielsene da heller. Men da klarer jeg i alle fall holde på litt mat og gå en liten tur. Er du heldig slipper du dette!

har ellers ømme bryster og stikkinger i magen, men begge deler kommer og går.

hm, jeg hadde første dag av siste mens den 9.

EL skulle kommet den 20, men dukket opp den 16..?

brukte sånn terminbkalkulator jeg og.

Kanskje jeg bare regner heeeelt feil. he he

Annonse

Brystene mine er ømme som pokker. nesten så det er vondt.

men akkurat nå så gliser jeg av stort sett alt.

er bare så utrolig glad for endelig å være gravid.

Det er første gangen ja ;)

har bare rukket å leve snart 23 år :)

gleder meg så mye til alt sammen.

alt bra diarè bleier til kosen. he he

Sniker meg inn her litt fra 2. trimester.

Jeg har aldri hatt så veldig ømme pupper i noen av mine svangerskap,de blir bare større og større for hver dag.

Kvalmen kom som et skudd i uke 7 begge gangene. Det er bare helt grusomt. Sist spydde jeg i 9 mnd , men var allikevel så "heldig" at jeg gikk opp 26 kg : )

Denne gangen ( er i uke 22) er jeg faktisk ikke kvalm lenger. Så da blir jeg vel enda tjukkere denne gangen : ))

Prøv akupunktur mot kvalmen jenter, det hjalp meg gjennom noen varme sommer mnder!!!

Trøtt ble jeg også runst uke 7 og det er jeg fortsatt....

Ellers merker jeg ikke så veldig mye mer, bortsett fra at jeg kjenner guttungen i magen sparker rundt da : ) Det er jo bare så gøy da !!!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...