Gå til innhold

hvor mange titter innom 1. trimester sidene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

stadig vekk....? Jeg gjør iallfall det, jeg lengter dit (selv om det er fint her og!!)

bbbbbbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, de b'ene kan jeg nesten ikke bortforklare, dere. Skulle bare bruke musesticken, og kom visst borti b-knappen:)

Skrevet

Nei, holder meg langt unna de sidene der:( Alle der er jo gravide og lykkelige....blir bare deppa av å se alle som er gravide...hehe

Skrevet

*Rekker hånda opp i været* JEG!!

Er å leser både på 1-2-og 3 tri...

Skrevet

visste det måtte være flere!!

det er så ille fatt med meg at jeg gleder meg til kvalme, vektøkning og trøtthet! helt misunnelig på jentene på 1. tri;)

Skrevet

Helt enig, skjønner ikke hva de klager over!!! Hehe, vi kommer garantert til å klage når kvalmen kommer vi òg, for den kan jo være litt plagsom da. Men den er hjertelig velkommen...

ps

tror det er noen "skap-tittere" her...må da være flere enn oss som titter litt...?

Skrevet

På rolige dager her hjemme(les:når eg ikke gidder å gjøre noe) da titter eg både her og der...

Skrevet

Jeg spionerer der inne ja, klart det :-)

Skrevet

jeg er innom jeg ja.... må sjekke ut hvordan det blir å være der... for alle vi skal jo over dit nå i høst... nemlig!!

Skrevet

Ja! enig med sicada!! vi bare forbereder oss!

Skrevet

Jeg sniktitter på 3.-trimester. Leser om begynnende fødsler og drømmer om at det er meg ;-)

1.-trimester handler så mye om kvalme og frykt for SA at jeg tror kanskje jeg melder meg ut noen måneder hvis jeg blir gravid.

Skrevet

Titter av og til innom 1.trim., men mindre nå enn før.

Var der da jeg var gravid og det er fortsatt sårt for meg å se de bekymrede innleggene om å miste......

Skrevet

Jeg titter innom stadig vekk, fordi jeg liksom føler meg litt hjemme der fortsatt og fordi jeg er spent på hvordan det går med de jeg "kjenner".

Hadde en skravletråd på 2 tri med flere andre jenter, men der syns jeg det var mer sårt å være fordi jeg egentlig skulle hørt til der, og da de jeg var på 1.tri sammen med begynte å dra på UL, få vite kjønn ol. var det veldig trist.

Nå skravler vi på 3. tri istedetfor, der handler det mest om slimpropp og kynnere og det hadde jeg ikke rukket å begynne og tenke på.

Skrevet

Jeg er innom jeg også, på alle trimesterne. Og hvis det er noen som har opplevd det samme som meg og lurer på noe så svarer jeg som anonym også jeg *glise* Holder motet litt oppe ved at jeg har jo vært der før, så det burde jo ikke være noen umulighet å komme dit igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...