Karija Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Noen som har synspunkter på hvilken vogn som er best av Jane Slalom Pro og OTH Urban Hill?
JENTE06 / GUTT09 Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Vi har Jane Slalom Pro og er kjempefornøyde!
<3 + <3 + <3 Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Holder en knapp på OTH jeg da.... i tillegg synes jeg den er myyyye penere enn Jane...
Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Vi har Jane Slalom og er superfornøyd med den:-) Vi har nå kjøpt phil&ted vogna fordi lillegutt skal bli storebror snart. Jeg mente at det var tull å ha to trehjulinger (man kan bruke phil&ted som enkeltvogn også) stående og mente at vi kunne selge Jane vogna. Men sambo nekter å selge den siden jeg er så fornøyd med den:-)
spirrevirrevipp Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Har du sett på Easywalker Sky? Vi har den og er kjempefornøyde!!! Likner på OTH UJ men er noe mindre sammenlagt og lettere. Den har også full liggestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå