Gå til innhold

Da fikk jeg også mensen...

Anbefalte innlegg

Da er det konstantert. Jeg er ikke gravid denne pp. Jeg har ikke hatt noe følelse på graviditet denne mnd. Har hatt masse sex, men kanskje jeg ikke har hatt EL.

MEN, jeg er også litt glad nå, for nå regner jeg med at syklusen min kommer seg. Har bare hatt en liten mini mens etter p-pille slutt som kom den 30 august.og da spotta jeg første dagen og blødde kun litt i 2 dager etterpå. Og i dag er det lørdag og det betyr jeg slipper mest sannsynelig mensen når jeg skal til gynokologen til fredag. Men skal jeg regne ut første dag som mens nå? Har ikke begynt å blø ordentlig enda, men det er friskt blod inni meg nå, så regner med at blødningene kommer utover kvelden. Da kan jeg regne med IKM lørdag den 28 oktober ? Eller? Og kan regne med EL ca den 14 okt ?

Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506283-da-fikk-jeg-ogs%C3%A5-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da...kjipern uansett å få tanta....man vil jo helst være gravid! huff...krysser fingrene for neste mnd da? hehe:)

JEg regner første mensdag som den dagen jeg blør friskt blod...altså ikke spotting dagen før..som gjerne er litt brunaktig....

Du får bruke el tester og finne el...kan nok ikke regne med å få el på en spesiell dato..spesielt ikke siden d er så kort tid siden du slutta med pilla...

Lykke tiL! klem

kjedelig da! Man håper jo helt til det motsatte er bevist. Og da tenker jeg ikke på negative tester, men på TR. Det er jo greit syklusen stabiliserer seg, da er det jo lettere å regne seg fram til el og IKM.

Du får løpe ut og kjøpe noe trøstedigg til lørdagskvelden!!

klem

Joda, litt kjedelig, men jeg depper ikke og tar det med et smil jeg.

Kunne jo ha vært værre. At jeg hadde måtte vente mange dager til med at jeg ikke fikk mensen.

Skal jo til gynokologen fredagen som kommer og skal høre litt.

Og siden jeg fikk en liten mini mens den 30 august, men da spotta jeg, fikk liten blødning den 31 og 1 sept. Og nå er det 30 september. Da betyr det mest sannsynelig at syklusen kommer i rute. Håper i hvertfall det. Skal jeg regne ut 28 dager nå da eller ? Ikke helt inn i dette her jeg nå vettu. Og det som er positivt er at denne gangen har jeg ikke så vondt i magen, det hadde jeg sist med den mini mensen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...