mamma til<3<3 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 ser sønnen min har fått tilbake sopp i munnen,det jeg lurer på er om jeg kan smøre litt biola på inntil jeg får resept på mycostatin? er noe dritt m den soppen
Expat Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Jadda, eller farris. Sopp er no bøsj, spis biola selv, og smør det gjerne på puppen også for å beskytte deg!
mamma til<3<3 Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 tusen takk for svar.blir egentlig litt frustrert,fordi jeg koker smokkene hver dag og er flink til og skifte innlegg. hva er det beste jeg kan gjøre m dette problemet?oh hva er det beste og bruke?
Expat Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Alt som kommer i kontakt med puppen (direkte eller indirekte) må behandles, det inkluderer hele din egen kropp, pluss mandens... Alt må vaskes på 60-90 grader (stryk det som ikke tåler det, kjør plastting i oppvaskemaskinen i finvasknett), mye luft (sov uten bh på et tykt frottehåndkle (hvis du lekker), bytt hver dag), evt plate (de som bruker det i munnen) må steriliserers i vademecum el.l, og så tannbørsten. Luft, lys og surt miljø er det som sopp hater. Derfor luft på puppen når du fikser det, gjerne lys/sol hvis det er mulig, og naturell youghurt, gjerne på kompress.
mamma til<3<3 Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 har vært litt plaget m sopp i underlivet,kan det være en sammenheng der at gutten min får det,og siden jeg har det i kroppen?(var kanskje ett dumt sp men spør fordet)
Expat Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Ja, det er mulig du skal snakke med legen om en tablettbehandling (slik at du ikke får det i puppen også, det er veldig ubehagelig), sopp er en mikroorganisme, det er fort gjort å ikke vaske hender godt nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå