grå :) Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 er det noen som kan hjelpe meg litt? vhar bodd i samme huset i tre år nå og av og til føles det som noe er der. noen som klarer se om jeg/vi bare er gal elelr om det faktisk er noe der og hvem/hva i så fall?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Har aldri gjort slikt før, men kan jo prøve? Har du f.dato?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Hei grå Har prøvd å fokusere, og får frem bilder, men jeg aaaner ikke om dette blir riktig!? Men jøss så spennende!! :/ Får frem to menn her. De to er ikke sammen(/hører ikke sammen, men har likevel kjennskap til hverandre.. Den ene vil jeg anta er rundt 60 år mens den andre ser litt yngre ut. Den eldste har hvirt skjorte, med sånn strikket jakke over. Den eldste her er langt mer fremtredende, mens den andre nesten ikke vises/holder seg litt bak. Denne eldste lurer på hvorfor dere er i huset her. Han er ikke vond eller noe, men prøver å oppnå kontakt. Han virker veldig sosial.. Han har ikke skjegg eller bart. Og har sånn gråspettet hår på hodet, og henda i bukselommene. Mener det er brune bukser. Dette ble ihvertfall noe?? Blir spennende å høre om du finner ut noe om ev tidligere eiere og sånt;0)
grå :) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 spennende om det stemmer:) har bare vært en eier før oss av huset. mannen lever fortsatt, mens kona døde litt etter vi flytta inn. vet ikke sikkert hva det har vært på plassen tidligere. det at du snakker om menn stemmer iallefall overens med hva jeg selv har følt her i huset. vet jeg kan kjenne litt sånt, men klarer ikke få det sterkt nok fram. lurer litt på om vesla her har noe av det samme. hender hun kommer med utsagn som liksom ikke helt henger sammen med hva vi andre ser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå