Gå til innhold

Sambo og magen min..

Anbefalte innlegg

Ja det er meg igjen da, som snakker om den derre magen min.. :P

Den kom jo plutselig her en dag. Og den er der fortsatt..!:P Jeg trodde jo det bare var sånn oppblåstmage som kom plutselig, men den er og forblir. Jeg er jo kjemestolt da!! Men synes jo det er ganske pussig at den er så stor som den er.

Sambo har vært bortreist mesteparten av denne uka.. (magen kom tidligere denne uka..) Så, igårkveld gikk jeg rundt her hjemme og styra med forskjellig. Så plutselig sier sambo "Kom hit så jeg får se på magen din." Så tar han opp skjorta mi og studerer skikkelig, og sier: "Den er jo skikkelig STOR jo!! Sikker på at du ikke har tatt feil, så du har termin i mai istede?? Eller januar??!!" hehe:p

Ja det er ikke godt å vite. Men det er morsomt at andre ser den enn bare meg da. Det er ikke innbilt.. ;)

Men, jeg er jo bare 7+3 da, så det er jo litt pussi da!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6506054-sambo-og-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he:) kanskje litt pussig:) men har du barn fra før kanskje? det siest at magen kommer fortere om en har født før...?

eller: kanskje det er FLERE der inne???? tihi!! vet ikke jeg!

når har du termin da? jeg er 4+3- termin 7/6- magen min ser ut som om jeg er fire-fem mnd på vei- er skikkelig oppblåst!! og så har jeg vondt i ryggen/bekkenet, så det gjør vondt å holde magen inne.... litt slapp i fisken ja... :)

Hehe, det er flere som har grubla i det nå,- om det er flere der inne.. ;) Meen, det vet jeg nok ikke før UL. :)

Men har ingen barn fra før da.. Så jeg vet ikke hva det er jeg nei. Jeg kjennes liksom ikke oppblåst ut heller.. Det er ikke noe ubehagelig. Men å holde inn magen orker jeg ikke.:P Har bestillt meg nye klær nå. Det er nesten for tidlig det mener jeg. Men jeg får jo ikke på meg de vanlige buksene min. De ser ikke bra ut på meg.. ;)

Sambo skal jo kose,ta og stryke på magen. Nå har jeg vært litt småkvalm de siste dagene..og da bare greier jeg ikke så mye nærkontakt. Så får håpe formen kommer sterkere tilbake:)

småkvalm ja.... huff- husker med skrekk og gru forrige svangerskap- det begynte i uke 7- mer skal jeg ikke si, annet enn at jeg ikke håper på reprise av den type svangerskapsplage.....

tenker på uke 7 ja- tre uker igjen, håper jeg i allefall, til eventuelt kvalmen banker på døra:)

så koselig at sambo`n din kjæler med magen da:) herlig når de viser kjærlighet til sin lille lille baby inni der:)

Jeg skal ikke klage på formen min, jeg har vært i ganske fin form hele tiden, og håper det fortsetter sånn. Jeg kjenner bare at kvalmen kommer om jeg spiser lite mat. Så jeg må være flinkere til å spise frokost,lunsj og ellers alle måltider som jeg kanskje ikke bestandig er så flink til. ;)

Jeg har termin 18.mai forløbig, men jeg gleder meg kjempemasse til ul da, for å se om de finner ut noe annet:p

Nå skal jeg legge meg til å sove. Skal på nattvakt i natt!!:s Det frister ikke akkurat idag, men jeg må vel bare...Så jeg må ha en dupp så jeg holder ut natta:)

Hm, samboeren min mener at han ser mangen ellerede nå. Må innrømme at jeg plutselig har problemer med et par bukser allerede. er 4+3..

Det er vel veldig individuelt det også, akkurat som alt det andre.

Skal veldig mye til at det er fler enn 1 der inne ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...