tingeling:) Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Johan (er etter min aller beste venn som døde i sommer) passer det sammen med Matheo? El noen andre forslag til Johan? Og som passer til storesøster Katharina Takker for alle forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Johan er et nydelig navn, men jeg liker ikke Matheo. Hva med Johan Sebastian? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling:) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. september 2006 Takk for svar:) Er jo et fint navn og har tenkt på det. Men mente jeg hadde hørt det før og da jeg spurte en venninne om hun syntes det var fint svarte hun; "Skal du kalle han opp etter Johan Sebastian Bach??" Jeg har faktisk spilt Bach for mitt lille nurk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Det er jo mange navn som passer med Johan, da. Vil du ha det først eller sist eller er det det samme? Erik Johan Laurits Johan Even Johan osv... Johan Martin Martin Johan Alfred Johan Liker du noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå