25 år gammel mamma Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg lurer bare på om det er fler med meg som bekymrer seg for sitt ufødte barn... Jeg bekymrer meg mye også til vanlig om ting og tang men, nå er det liksom den lille som er i spissen.. Alle sier det er normalt å føle det slik og det vet jo jeg også, men det er godt å vite det er fler med meg. Blir alltid utrolig glad når jeg kjenner spark og slag, da vet jeg at alt er bra på en måte...Kan bekymrre meg litt for barnet tilstand når jeg ikke har følt det på en stund, men det er jo ingen regel at man skal merke det hele tiden enda heller siden jeg er i uke 23.Men det er vel morsinstinktet som viser seg da.....
selma07 og engel Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hei! Jeg tror at det er helt normalt å bekymre seg... Gjør det i perioder selv også.. Spiser ikke salat på cafe feks siden jeg ikke vet om den er skikkelig vasket... Litt hysterisk, men har bare akseptert at det er sånn det er. Dersom jeg presser grensene mine i forhold til dette får jeg dårlig samvittighet osv.. Vi har jo et utrolig stort ansvar da! Og det er jo et godt tegn at vi tar det alvorlig mener jeg! Det er jo bare du som kan kjenne at babyen har det bra osv.. Men jeg tror også at det er lurt å snakke med jordmor, lege om sine bekymringer slik at de ikke tar for mye plass også... Mest av alt skal vi jo glede oss over den lille som vokser seg stor og sterk inni oss:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå