Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 For å varme opp mm?
Expat Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Pga hvordan mikroen varmer (i punkter i et nett istedenfor gjevnere som i vannbad), det blir for varmt i spesifikke punkter. En ting er at barnet kan brenne seg hvis man ikke blander godt nok, en annen at de gode antistoffene blir ødelagte. Og så er det plagsomt at man får litt snerk på, sånn at tuten tetter seg.
Vertigo Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Helt enig i det Expat sier. Likevel brukte vi mikro for å varme melk de gangene vi hadde bruk for det, siden det var så sjelden. Hadde jeg måttet varme opp all/store deler av melken jeg skulle gitt hadde jeg ikke brukt mikro.
Expat Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Jupp, makent. Men som regel angret jeg pga snerk
@@@&@@@ Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Har aldri fått snerk på melka etter å ha varma i mikro! Eg har varma mm i mikro ca 1 gang pr dag. Blander GODT etterpå slik at varmen fordeler seg jevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå