Gjest -lilly- Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hei! Jeg har det litt vanskelig akuratt nå. Kan du se om jeg får det bedre fremover? Hvordan ser fremtiden ut? Eller var dette spm litt for lite konkret? meg: 150583 Håper du tar deg tid til lille meg.....
Elastica Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 La opp kort på deg på hvordan det ser ut litt fremover og fikk opp veldig gode kort fremover. Ser ut som om du legger en vanskelig tid bak deg og ser fremover. Kan også se ut som en liten tur eller reise på deg eller i det minste et slags avbrekk fra daglige rutiner som gjør at du får hentet deg inn igjen. Får også inn veldig gode kort på kjærligheten. Ser ut som om du kommer til å gå inn i en mye mer kjærlighetsfyllt fase. Dersom du ikke er i et forhold så symboliserer det at du kan komme til å treffe mannen i ditt liv. Dersom du er i et forhold ser det ut som om forholdet går inn i en mye bedre fase og romantikken kan komme til å blomstre og dere finner fram til hverandre på nytt. Ønsker deg masse lykke til og sender positive tanker!!! Klem
Gjest -lilly- Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Tusen takk, Elastica Nå ble jeg veldig glad. Jeg er gift, så det lover jo godt med masse romantikk fremover Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå