Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 De andre barna mine har navn på K, og hvis vi finner et vi liker velger vi gjerne et navn til på K. Har flere fine jentenavn på K klare, men ingen guttenavn på K. Er helt blank. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Kristoffer Kristian Krister Konrad Kornelius Kasper Knut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Karsten Karl Kenneth Kent Kirian Kim Ken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Kaspar/Kasper Kelvin Kian Kristoffer Karsten Krister Kain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 Mitt favorittnavn på K er Kalle, men skjønner at mange tenker på dette som kun et kjælenavn. Jeg liker også Konrad, Kornelius, Karsten, Klas og Klaus. Og Karl-ett-eller-annet, feks Karl Petter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 Kaspian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kevin er litt fint syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katoes Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kjetil Kjartan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 1. oktober 2006 #9 Del Skrevet 1. oktober 2006 Synes KJETIL er et kjempefint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #10 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg syns Kåre er tøft jeg da. ellers har man jo alltids: Karl Knut Kjetil er et bra navn, ja Konrad Kornelius og Kalle er et morsomt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå