**Håper** Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Kan du føle noe på meg nå igjen. Venter mensen, men ikke kommet. Testa negativt. Så jeg føler at mensen er bare forsinka. Men når kan du føle graviditet på meg og kjønn? Jeg er født: 03.07.79 Min kjære: 30.09.72 Jeg har ei datter fra før og han har 2 sønner fra før. På forhånd tusen takk snille deg. Kos kos
Elastica Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hei igjen vennen:-) Håper at jeg ikke gjør noe gale nå og lage falske forhåpninger , men jeg får faktisk opp at du kan være gravid....Det ser i alle fall til å ligg svært nær innpå deg. For meg ser det ut som en liten jente:-) Ønsker deg lykke til og håper jeg får rett da. Du får holde meg opp-datert ,det blir spennende. Vet at det ikke var det samme som jeg fikk opp sist, men fikk det slik inn nå i alle fall. Hvis det ikke stemmer med nå så blir det nok ikke lenge til.. Stor klem
**Håper** Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Ahhhh. tusen takk vennen. Men siden jeg testa negativt så føler jeg at jeg ikke er gravid. Redd for at p-pillene har klussa til dette. Fikk bare en mini mens den 30 August med veldig magesmerter. Det var første mini mensen etter p-pille slutt. Gikk kun på p-piller i 2 mnd. Har blitt gravid fort før. Så håper det skjer snart. Jeg kan jo ha testa for tidlig. Aner ikke. Når det gjelder graviditet på meg selv, så klarer jeg ikke å føle noe. Stor klem til deg kjære venn=)
Elastica Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ja du kjenner jo din egen kropp best:-) Jeg fikk det bare så nært innpå med fruktbarhet og slikt.Blir jo ofte litt kluss rett etter p-pille slutt. Er heller ikke 100% sikker på kjønn for jeg fikk liksom opp begge deler, men det kan jeg jo lett se på igjen senere... Ønsker deg i alle fall lykke til og gleder meg til å høre fra deg igjen:-) Varm klem XXX XXX XXX
**Håper** Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 Takk takk. Ja jeg får bare se da. Har aldri hatt noe kluss i syklusen før i hvertfall. Så typisk at det blir noe kluss nå som man prøver. Masse lykke til ønsker jeg deg også. Vi høres vettu. Varm klem tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå