Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Trenger et middagstips til i kveld. Gjerne noe som ikke tar så lang tid. :-)
Juliemamman Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Lasagne med hvitløksbaguetter og salat . Mmmmmmh
MM med spire Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Kylling m/ loff, salat og Waldorf salat blir det her i kveld... Selv om jeg akkurat nå fyser mest på moussaka eller spaghetti og kjøttdeig... Hmmm... ble usikker nå ja...
Gjest Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ostesuffle, loff og fruktsalat. Nyydelig! Eller Nachos; tortillachips med kjøttdeig (i tacosaus) og ost gratinert i ovnen, servert med rømme, tacosaus og guacamole. Det er kjapt laga!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 Hm ostesuffle hørtes jo godt ut, men har aldri laget det. Er ikke det vanskelig? :-)
MM med spire Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 tror ikke det er så vanskelig å lage, men er det ikke her at man for all del ikke må åpne komfyren før suffleen er ferdig??? For da detter den sammen til en rynkete sviske...
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2006 Høres risikabelt ut ja! Tror ikke jeg prøver det idag... :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Stemmer det, og den må spises med en gang. Men det er godt, og faktisk veldig lett å lage. Finner sikkert enkelt en oppskrift på nett. Trikset er bare å vende den stivpiskede eggehviten forsiktig i osteblandingen. Da blir den fin :-)
mamma-til-fire Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Her blir det enten pizza fra Dolly dimples, eller løvbiff med pommes frites, salat og bearnaise. Det siste må lages her hjemme, så vi får se.... Akkurat kommet hjem fra jobb og har mest lyst til å legge meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå