Gå til innhold

Er det fler som har baby som sparker lite og ikke så lenge om gangen?

Anbefalte innlegg

babyen min sparker jo hver dag..men syns det virker som den sparker så lite i forhold til andre! den sparker aldri lenger enn en 5-minutters tid om gangen,som regel bare ett par-tre spark. Sjelden mer enn 4-5 ganger om dagen også.. Har vært hos jordmor flere ganger og hørt på hjertelyden,den har vært fin..

Klarer alikevel ikke å la vær å bekymre meg,leser jo om de som blir holdt våkne av at babyen sparker osv..

Fortsetter under...

Slik tenker jeg og, tenkte slik i forrige svangerskap og, men fikk en frisk og fin gutt :0) Han var bare en veldig bedagelig og rolig baby ;0)

Han i magen og sparker jevnt igjennom hele dagen, men det er ikke sånn voldsomt hardt eller veldig lenge !!

Tror ikke du skal tenke på det så lenge du kjenner liv hver dag :=)

jei åsså!!

Bedagelig - er ordet..hun har så deilige myke rolige bevegelser og ikke ofte det er ordentlige sparkespark..hehe..faguttrykk!! men hun gir livstegn ofte nok .. et par ganger jeg synes det har vært for lenge i mellom, men så rører hun på seg ikke lenge etter..

kanskje vi bare er litt heldige...?

men merker hun blir sterkere! noen ganger dytter hun (ikke sparker) beina lenge og ganske hardt ut - så blir jeg helt overraska.. hihi

ai låv hør!! hun er så søøøt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...