Simåne Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hva bør men se etter nor men velger barnevogn? Hva anbefaler dere og hvorfor? Er det noen merker som er bedre enn andre?
MM med spire Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 hei igjen jeg anbefaler Simo kombi, fordi jeg synes de er veldig gode å trille, liker designet og synes det er en stødig vogn man kan bruke lenge... Noen synes de er litt tunge, men jeg synes de er gode å trille på både sommer og vinterføre jeg...
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Jeg skal ha Emmaljunga Smart Duo Kombi. Har helt forelsket meg i denne. Den er kjempefin, god å trille. Har stor bag med god plass til pose på vinteren. Koster 5000 ny.:-)
MM med spire Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 http://194.103.47.10/Brio/Norge/ simo, brio, carena vogner... www.emmaljunga.se
Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Hei Baby4påvei. Den vogna syns jeg var kjempe fin!! Har sett på en del, men aldri vært helt fornøynd.. Den er jo virkelig noe og vurdere
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Kjøpte en Simo kombi i dag (tilbud på barnas Hus - siste dag i dag!). Vi velger den fordi vi vil ha en stødig og solid vogn som tåler litt, vi ville ha 4 hjul og kombi fordi vi bor i blokk uten heis. Pluss at personlig synes jeg den er mye finere enn de med mer moderne utseende, men det er jo bare en smakssak.
selma07 og engel Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Hei! Var faktisk i Strømstad å kjøpte Edge Duo combi vogn fra Emmaljunga igår! Kjøpte med sportsunderstell. Vi sparte nesten 2000 kr på å kjøpe vognen der.. NOe å tenke på! Jeg valgte den vognen fordi den har mange funksjoner.. feks. brems foran og bak, lufting i bunnen, styret kan flyttes over til andre siden, lufteluke i kalesjen, insektsnett integrert i kalesjen, regntrekk følger med, stelleveske også, teleskop styre, fire hjul, stødig, søte små elger på innertrekket:-) Søstra mi hadde emmaljunga vogn til sine to barn, og vognen er enda i god stand. Skal være besøksvogn når vi kommer på besøk hjem til Tromsø :-) Lykke til med vognkjøp.. Det er et hav av vogner...
snartmammapåny Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 jeg har forelsket meg i en emmaljunga edge duo kombi;) men har ikke kjøpt noe enda så mye kan jo forandre seg;) Foreløbig er det den jeg liker best, virker solid og robust. fint design.. smarte løsninger.. Litt tung, men har ikke så mye trapper og slikt så da burde ikke d være noe hinder;) Er en del vogner som ser stilige ut (slike moderne vogner) men de passer dårlig for oss som skal bo på landet... med vær og vind i alle retninger... hadde jeg budd i byn så hadde nok valget gått på en mye lettere og mindre vogn. Litt lettere å manuvrere på smale gangfelt og i folkefulle gater;) Var iallefall mine tanker;)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Vi kjøpte en Simo kombi 2003-modell med alt utstyr til 2000 kr pent brukt. Tror ikke det var så dumt...
rødhette* Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Selv har vi kjøpt en simo kombivogn. Det er vanskelig å gi råd, da det kommer an på hvilket behov du har. Hvilken vogn som er best, kommer an på hvordan man bor, hvordan det er med oppbevaring av vognen, om den skal bæres opp mange trapper, tas med i heis, eller om man bor slik at man slipper ta det med så langt fra veien, bor man i by eller på landet osv osv. Ta dere en tur innom en babyutstyrs-forretning, og kikk litt på vogner der. Fortell de som jobber der litt om deres situasjon, så kanskje de kan komme med et par forslag til dere. Det er veldig stor forskjell på vogner, så det som passer best for et foreldrepar, passer ikke nødvendigvis like bra for et annet foreldrepar. Du har kombivogner, duovogner og rene bagvogner. Du har vanlige med fire hjul, du har med fire hjul der de to fremste er bevegelige, og du har med tre hjul. Disse tingene påvirker vognen veldig.
grycath Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 vi forelska oss helt i en simo vogn kombi, kjøpte den brukt 2005 mod til 3000,- nesten ubrukt ser ikke brukt ut i det hele tatt, tror jeg kan være fornøyd med det kjøpet,, hehe
*Mi tesorito* Skrevet 30. september 2006 #12 Skrevet 30. september 2006 dytt. prøve å holde denne oppe litt til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå