Gå til innhold

Da er jeg hjemme!! :D

Victorials

Anbefalte innlegg

Ååå... Da var det deilig å være hjemme igjen!!

10 dager på busstur rundt i Europa... Vi har besøkt Danmark, Sverige, Polen, Tjekkia og Tyskland... :)

Har opplevd utrolig mye både på godt og vondt... Besøkt tre forskjellige konsentrasjonsleirer og sett mye sterke bilder og hørt mange fryktelige historier... Men vi har også besøkt noen helt fantastiske steder, som Praha og Krakow! :)

Anbefaler alle som enda ikke har opplevd Praha om å reise dit og se.. Det var NYDELIG! ;) Og jeg fikk ikke kjøpt så rent lite krystall der heller.. ;) hehe

Men.. Ser noen har etterlyst hvordan det gikk på ultralyd... ;)

Som sagt reiste jeg på tur den natten, så dagen etter ultralyd gikk mest med til pakking osv...

Men ultralyden var en helt utrolig opplevelse... :) Tror aldri jeg har følt en slik glede før.. Babyen var jo så perfekt!!! Et lite menneske allerede!! :D

Jeg ble satt 9 dager frem, så har nå ny termin den 20. Februar.. men det gjorde ikke det spor, for h*n hadde det helt fint, og ingenting var galt...

Å nei, vi fikk ikke vite kjønn.. ;) hehe... de spurte men jeg svarte nei (ble litt sutring fra mannen som ville vite det, men.. ;))

Men alt i alt, nå har jeg det kjempeflott, og gleder meg til å bli litt oppdatert med hva som har skjedd her mens jeg har vert borte.. :)

Så... versegod oppdater meg... ;) Hvem er gravide, hvem har født, osv..?

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...