starfire Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hei, Du spurte om f.datoen min, men siden har innlegget mitt havnet saa laaaaaaangt bak at du finner det kanskje ikke. Jeg lurer paa om jeg er gravid naa. Kan du se noe? Min mor er klarsynt, men er veldig usikker siden hun saa gjerne VIL at jeg skal ha en liten spire. Hadde satt stor pris paa om du kunne sett litt paa meg. F.dato; 15.03.76
Elastica Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Heisann:-) Ja det beklager jeg -det går litt i surr av og til når man svarer på en del innlegg.. Det er helt riktig at det er helt utrolig vanskelig å spå nære venner/familie og seg selv fordi ønsker påvirker utfallet :-) Det ligger mye fruktbarhet rundt deg no -så jeg vil si at det er gode muligheter for at du er gravid nå. Dersom det ikke stemmer mener jeg det kommer til å klaffe ganske snart i løpet av de neste par mnd. Ønsker deg lykke til og håper det klaffer nå!!
starfire Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Tuuuuusen takk, Elastica Klart det ikke er lett for dere aa foelge med paa alle som spoerr dere. Synes dere er fanntastiske som ser litt paa oss i det hele tatt, jeg. Og det var her inne jeg fant ut at min svigerinne ser!! Hun ble gravidkvalm da jeg spurte henne. Ja, jeg klarer hvertfall ikke se noe paa meg selv. Min soester klarer ikke se graviditet i det hele tatt, ikke bare paa meg, men generellt. Tror det er fordi hun er for redd for aa se feil. Jeg faar forutanelser, men har likesom ikke klart aa skilt forutanelsene fra egne forhaapninger, men da kan jeg kanskje stole paa min egen foelelse av at naa sitter spiren.
Elastica Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Spennende dette her! Kanskje vi ser deg innpå her snart. Skjønner godt hva du mener , jeg er også stadig vekk redd for å skuffe noen med det jeg får opp -spesielt for de som har prøvd lenge. Men prøver jo å påpeke at vi også kan ta feil. Noen er lettere å lese enn andre. Stol på deg selv du og håper alt klaffer! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå