Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 lenge før terminen! Det betyr vel at jeg hører til den prosenten som kommer til å gå over tida. Er så utrolig lei, skulle ønske snuppen bare kunne komme å hilse på. Må nok bare smøre meg med tålmodighet ser det ut for..
JUHU!:) mamma til 3:) Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 åneida....e her eg og.....termin 26 .okt.... Tida går seeeint...og eg er utolmodig... Føler det som du...."berre noke kunne skje snaart" .... En dag nærmare for kvar dag som går då.... Vi får smøre oss med tolmodighet...så lenge.....
Thea kom 25.11 Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 På Skravlesiden er det mange som er over tiden... Så det er noen...
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Du har jo 4 uker igjen, så den har godt av å være der inne litt til. Jeg har termin 25.10, og har prøvd å love meg selv å være tålmodig frem til det. Men det er vanskelig, he he...
Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Joda, vet at jeg har rundt 4 uker igjen, men er bare så utrolig lei. Dette er mitt andre svangerskap (får to tette), så er nok derfor det føles som om jeg har vært gravid i en all evighet. Har begynt å få smårier allerede, men det er maserier, som ikke fører noen som helst slags plass!! Får bare prøve så godt vi kan å være tålmodige selv om det ikke er lett. )
mammstil2:) Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Er også her enda:) men føler det samme som deg:)
Emmilo Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Hva??! Alle føder før termin??? Hvem da? Hvor da? Åssen da??? No way Jose´!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå