Gå til innhold

Oktober: Ikke septemberbarn på meg, nei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære Oslo-damer og dere andre!

Da blir det nok en oktober-gutt på meg, selv om jeg har vært aldri så fødeklar de siste dagene. Så det fødefjeset var nok en falsk alarm. Brukte torsdagen på å være hjemme og vente, men det var jo helt meningsløst, så nå har jeg tatt opp de daglige aktivitetene og tør faktisk gå ut av huset alene igjen... :-)

Spent på om noen andre oktober-damer har født før tiden??

Håper alt står bra til med dere i regnværet, og at dere koser dere og ikke bare sitter og venter!!

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det kan se ut for at jeg sniker meg forbi deg. Har hatt rier i hele dag. Er fortsatt hjemme. Ble sendt hjem fra sykehuset etter en kort sjekk i halv 1 tiden idag. Ingen stor fremgang her. Så det spørs om det blir september eller oktober baby hos oss.

Skrevet

Bare vent du Kåa, er nok ikke lenge til:-) Blir spennende å se om du dukker opp på onsdag eller ikke:-)

Her blir det definitivt ikke septemberbarn i hvertfall! Merker ikke noe spes annet enn vanlig sliten +kynnere! Tror nok jeg dukker opp på onsdag, ja!

Skrevet

Jeg snakket med Line77 idag, møtte henne på boligmesse, og vi var rimelig enige om at det måtte bli deg Kåa som var først ute, men der tok vi altså feil. At Ina78 skulle snike litt i køen er jo morsomt da!!

Jeg føler at det er omtrent 100000 år til jeg skal føde, så jeg kommer nok IKKE til å snike i noen som helst kø.. he he

Skrevet

Oj oj! Dette er spennende. Og ganske uforutsigbart. Skal tenke på deg Ina78 - du får ha tvi-tvi!!

Men du skal jo aldri si aldri, Pusefrøken. Noen av oss kan gå langt over tiden og du kan føde før. Og uansett så får du med deg mange nye fødehistorier og gode erfaringer før det er din tur, og det er jo ikke så dumt! Det er rart, dette her, fordi jeg merker at alle lurer på om det er noe nytt. Alle slektninger og venner er visst like spente som oss! Mamma og pappa sitter klar for å kjøre til Oslo i det de hører noe (de bor 4 t. unna) og svigers er utrolig lettet fordi de rakk hjem fra sydenferien før babyen er ute. Hihi!

Ellers planlegger jeg å invitere dere hjem til meg på lunch i stedet for kafébesøk til onsdag siden jeg bor ganske nærme. Men det må jeg i så fall gi beskjed om på tirsdag med en god retrett-mulighet på onsdag morgen. Hvis dere har lyst, da!!?? Holder dere underrettet om dette på mail/sms i så fall. Det kan være fint å ha noe å henge fingrene i når man går og venter!

Ha en fin lørdagskveld, alle sammen! Føler jeg har forsmak på ny tilværelse med middag hjemme alene med mannen og ny dvd til å stå for lørdagsunderholdningen. Det er første gang vi gjør noe slik siden jeg og mannen min ble sammen, faktisk.

Tatah,

Skrevet

...og jeg er nok med på onsdag også - her har det heller ikke skjedd noe mer, gitt. Er hjemme igjen etter Ikea-tur (en kort en og det var MER enn nok) og en 2-årsfeiring. Er passe sliten, så nå skal det slappes av på sofaen!

Spennende å høre om det skjer noe mer da, Ina78- masse lykke til i hvertfall!

Skrevet

Dette tar nok lengre tid enn jeg trodde. Noen av dere kan komme å ta innersvingen på meg. Det er liksom ikke noen fremgang. Det ser ut for at vi prøver å legge oss her hjemme. Nå skal jeg ta et bad.

Skal prøve å holde dere oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...