Gå til innhold

svigers kommer på besøk i dag:)


simasefa -8 juni-

Anbefalte innlegg

og vi tror vi skal fortelle dem nyheten i dag:)

vi er bare 4+3- men mine foreldre vet det ( mamma visste det før vi visste det selv!!!!! hun var her forrige helg, og hun sa ting som gjorde sitt til at jeg testet meg på lørdagen-positiv! sa ingenting til henne, men jeg bare visste at hun visste- ringte henne noen dager etterpå og skulle fortelle- fordi jeg visste hun visste- og joda!!! spurte hun hvordan hun kunne vite det, og hun sa hun bare såg det på meg- hvordan da? spurte jeg- vet ikke helt liksom, det er noe spesielt med folk som er gravide- noe med auraen din liksom;)

 

det sykeste med det der aura greiene er at ene nabodamen sa det samme- omtrendt rett etter befruktning!!!! hun sa hun kunne se det på fjeset mitt og rundt hodet............. merkelig.............

 

jaja- så nå skal svigers (verdens aller beste svigerforeldre!!!!!!!!!!:) også få vite det i dag- de hadde begynt å lure likevel- hvorfor jeg ville takket nei til et glass vin når kvelden kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint da...gratulerer..jeg var hos legen i går..hun sa jeg bare skulle fortelle det..hehe..men jeg venter...er 8+2..lykke til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

du er flink da:) aynest det er kjempe vanskelig å holde slikt hemmelig jeg:) mamma var den første som fikk vite det sist også ( utenom et par veninder som var med da jeg tok testen) da var jeg ca 6 uker på vei:)

 

mamma synest jeg skal vente med å fortelle det til alle (gjøre det "offisielt") men vi synest farmor og farfar også skal få vite siden bestemor og bestefar allerede vet:) ja og tanta til nurket vet (søsteren til sambo/bestevenninda mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...