Elastica Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Du var så snill å spå meg ang. graviditet for litt siden, men finner ikke igjen innlegget! Orker du å se på meg igjen eller du husker hva du fikk opp... Jeg er 9.sept-68 og lurer på hvis du ser fler barn evt. når/kjønn..? Hvor mange får du opp på meg totalt..? Stor klem
**Håper** Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hei igjen kjære Elastica. Jeg fikk sist gang opp graviditet på deg rundt februar/mars mnd med ei velskapt jente=) Men nå får jeg en svak følelse at du kan bli gravid rundt november/desember. Får opp 4 barn på deg jeg. Så her er det bare å si lykke til og krysse fingrene. Stor klem tilbake.
Elastica Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Tuuuusen takk så snill du er!!! Det eneste er at jeg alt har 4 barn -tror du det er håp for en til likevel..? De to siste er gutter så jeg tror ikke det var en av dem du fikk opp. TUSEN TAKK !!
**Håper** Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ups...Det var en skrivefeil her. Litt surrete i hodet. Skulle stå tallet 6. Altså jeg får opp 6 barn på deg. Mulig tvillinger ved neste svangerskap. Men får opp sterk følelse av jente. Klem klem.
Elastica Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 ÅÅÅÅ tusen takk!! Veldig spennende da -både supermam og nattinatt har også sagt tvillinger:-) Du skal få tilbakemeld.Jeg er bare superglad hvis jeg får en liten til jeg. Ikke rart det går litt i surr når det er så mange å svare -Jeg syntes du gjør en kjempejobb altså!!! Stoor klem!!
**Håper** Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Ja det er mange som vi skal svare og lett for å skrive en feil av og til. Så beklager. Det var i hvertfall 6 barn. Wow. Har de også fått opp tvillinger på deg. Jøsses. Og det får jeg en følelse av også. Ja da er det bare og vente å se. Spennende. Jeg har en sterk følelse av at du er ei veldig fruktbar dame som lett blir gravid. Takker for fine ord. Du gjør en kjempe fin jobb du også skal du vite. klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå