Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en pergokur, til 3 mnd med en mnd opphold imellom..Jeg har EL . Om dette ikke funka burde jeg innse at toget var gått, sa legen. Han mente at fordi jeg er over 40 så har eggene dårligere kvalitet , derfor var også prøverør mest sannsynelig også bortkastet.

Jeg vil jo uansett ikke la noe være uprøvd jeg da...

Og jeg lurer.. det er kanskje lurt å gå til en privat gyneklog? (jeg var på sykehus i forbindelse med utskrapning)

Og er det fryktelig dyrt med prøverørsbehandling?

..er helt grønn på dette området jeg..

Vi har jo prøvd siden sa vår -05...

har vi noen rett på få prøverør?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6505326-noen-spm-om-pr%C3%B8ver%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er dessverre ingen som har "rett" til prøverør, alle må søke og alle blir vurdert av sykehuset. De offentlige klinikkene har en aldersgrense på 38 år, mens i det private kan man søke helt til fylte 45 år.

Ei venninne på 41 har nettopp vært igjennom prøvrør på Omnia i Oslo og hun sa at forsøket m/medisiner, legetimer osv. kom på 40 000,- Hun ble gravid, men mistet etter 10 uker. Det er vel dessverre større sjanser for SA når man blir eldre.

Synes du skal ta kontakt med en privat klinikk og søke om behandling så fort som mulig - lykke til!

:-)

hei :)

tusen takk for svar.

Jeg har aldri tenkt mye over dette med prøverør, jeg trodde vel egentlig jeg hadde de barna jeg skulle ha.. men så møtte jeg drømme*mannen og vil så gjerne ha en drømme*baby med han.... Vil ikke 'Mor natur' samarbeide , så er det liksom greit prøve hjelpe til litt .:o)

Det er ihvertfall godt å ha gjort hva man kan. Så får vi bare krysse fingre og håpe

lørdagsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...