Gå til innhold

Hjelp, bare 25 dager til jeg er høygravid!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt det er noen som syns tida går fort.. det syns ikke jeg, men det endrer seg nok når det nærmer seg.. Du ligger jo 20 dager foran meg... ;)

Blir så spennende å følge med når alle man "kjenner" her inne begynner å nærme seg termin :)

Annonse

Jeg har 38 dager til jeg er høygravid, og det er egentlig litt godt! : )

Magen er jo der men føler meg ikke "plaget" av å være gravid i særlig stor grad, mest når jeg skal bøye meg og knytte skoene egentlig ¤pes¤

Og så har jeg litt ting jeg må få unnagjort den neste måneden, så er greit å være litt mobil en stund til : )

Har blitt veldig god til å sette meg små mål og ordne ting jeg "må" gjøre i prosjekter. Det største prosjektet nå er å få gjort intervjuene mine til masteroppgaven, alt annet er bare pusleprosjekter og ting jeg kan kose meg med. Som å ordne og handle inn til babyen! : )

40 daga tel æ e høygravid... nån daga føles det som om tia går kjæmpe fort.. men ikke i dag... søkk førkjøla og ei syk frøken på to år i lamme mæ... vil helst bærre lægg mæ ne å søv og søv... men det går nok ikke det nei... trur æ skal spol et par daga fremover tel vi e rask og fresk bægge to...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...