¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 http://www.luca-shop.no/bilder/038.jpg Kul eller?
popkind Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Åååååå, den var dritkul!! Er det bedre med deg idag??.... jeg var også på Ahus igår, men bare på nevrologien med tunnel armen min!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Ja, dritkul pysj:) Er ikke bedre i dag, men har jo vært sånn i et par mndr da.. Jeg følte meg jo ikke noe dårligere enn ellers liksom, men de synes det var skummelt med pulsen min.. men det får bare være sånn...ikke no å gjøre med.. Gikk det bra med deg og armen din da? noe nytt?
Hermelina Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Ja den var tøff!! Pysj ja, tror kanskje ikke jeg har skrevet opp det på lista over ting til babyen... Gjøre det nå! : )
Hermelina Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Hehe... Har visst ikke skrevet opp noe klær på den lista jeg, bortsett fra hentedress og utedress... Det får bli et av prosjektene neste helg: Skrive klesliste til babyen! : ) (med pysjamas!)
popkind Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Jeg kunne godt ha fått operasjon sa legen i.o.m nattesøvnen er på bånn! Men velger og håper det er over etter fødsel.... Er ikke noe særlig å skjære i kroppen hvis det skulle vise seg å gå over om 65 dager!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå