Gå til innhold

Juhujenta ;)

Smilje med gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver med en liten direktemas på deg også... for litt siden følte du graviditet på meg om ikke så lenge- men ikke nå... Har du mulighet til å føle litt på meg i dag også?!! ;D På forhånt tuuusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære Tingeling77

Leste nå at du har testet positivt på graviditetstest nå. Kom det opp 2 klare streker nå?

Skrevet

Takk for at du tar deg tid!!!!

Den ene var litt uklar... stoler derfor ikke helt på den.. kan jo også være en tidlig abort.... Føler meg som sagt ikke gravid... Chanelle fikk jo opp nyttår på meg da... Og det virker jo som om hun er flink! Og det var jo det du sa først til meg også... ikke nå men om litt....

Skrevet

Bare hyggelig det kjære deg.

Ja det er derfor det er undelig dette her. Jeg også får opp snart graviditet på deg, men ikke nå. Så dette er underlig.

Det jeg råder deg til nå er å ta en test i morgen tidlig med CB.

Er jo mulig du er gravid nå, så derfor må du ta en test til kjære deg.

Klem

Skrevet

Heheh ;)

Må bli på mandag.. men siden jeg ikke føler meg gravid, tror jeg liksom ikke helt på at jeg er det... begge gangene før har jeg blitt akutt sliten etc... Men så lenge jeg er usikker, får jeg forholde meg til det... Spennende blir det jo uansett. Godt å høre at dere får opp at jeg blir gravid SNART iallefall... om testen spiller meg et lite puss i dag... heheh ;) Ha en kjempefin helg!!! Og takk igjen- både til deg og Chane

lle2!

Nå klatrer lillegutt på meg- oppmerksomhet!!! Får gå å leke litt!!! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...