Gå til innhold

Noen som har det slik som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre uker igjen...og hver gang jeg røyser meg...går opp trappa...eller flytter stilling blir magen kjempehard...

Hvor lenge skal man ha det slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kynnere,det hjelper livmora og modnes frem til fødselen :0)

Skrevet

Jepps, har det akkurat likt som deg. Skal ikke mye til før kynnerne setter i gang. Ubehagelig men ikke vondt, og man kan ha det slik helt fram til fødselen. Kroppen trener seg til å føde :)

Skrevet

Har ikke hatt det slik med forrige...det gjør noen ganger så vondt at jeg ikke kan stå rett opp.

Nabodama er jordmor og har tilbydt å komme og sjekke åpning og kanskje dra litt hvis det er modent...hva ville dere ha gjort?

Skrevet

Jeg ville gått til fast jordmor,,,,,ikke naboen! men det er jo smak og bahag!!

Skrevet

Naboen er en av de faste fra føden... hun tok også imot min første.

Skrevet

da hadde jeg ikke vært i tvil . Jeg ville absolutt latt henne fått røske litt i kjellern ja:o)

Skrevet

Har jo hatt det slik i mange måneder! Blir vant med det da!

Skrevet

Har hatt det slik hele svangerskapet, men det blir selvdagt mer og mer plagsomt jo større man blir. Kan heller ikke trøste med at det er tegn på at fødselen er nær. Hadde det slik i de to forrige svangerskapene også og gikk 12 og 9 dager over tiden med sterke kynnere...

Beklager dette lite oppmuntrende innlegget :-)

Skrevet

Hadde det heller ikke slik i det første svangerskapet mitt, men nå er det kynnere hele tiden!!! Men dette er jo for å hjelpe kroppen til å forberede seg til fødselen. Jeg ville ha tatt imot hjelpa fra naboen, selv om hun ikke er DIN faste jordmor, så er hun jo jordmor på Føden og vet hva hun holder på med!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...