Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Har tre uker igjen...og hver gang jeg røyser meg...går opp trappa...eller flytter stilling blir magen kjempehard... Hvor lenge skal man ha det slik???
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Det er kynnere,det hjelper livmora og modnes frem til fødselen :0)
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Jepps, har det akkurat likt som deg. Skal ikke mye til før kynnerne setter i gang. Ubehagelig men ikke vondt, og man kan ha det slik helt fram til fødselen. Kroppen trener seg til å føde
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Har ikke hatt det slik med forrige...det gjør noen ganger så vondt at jeg ikke kan stå rett opp. Nabodama er jordmor og har tilbydt å komme og sjekke åpning og kanskje dra litt hvis det er modent...hva ville dere ha gjort?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Jeg ville gått til fast jordmor,,,,,ikke naboen! men det er jo smak og bahag!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Naboen er en av de faste fra føden... hun tok også imot min første.
to tette og ei badehette:o) Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 da hadde jeg ikke vært i tvil . Jeg ville absolutt latt henne fått røske litt i kjellern ja:o)
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Har jo hatt det slik i mange måneder! Blir vant med det da!
spuntemor Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Har hatt det slik hele svangerskapet, men det blir selvdagt mer og mer plagsomt jo større man blir. Kan heller ikke trøste med at det er tegn på at fødselen er nær. Hadde det slik i de to forrige svangerskapene også og gikk 12 og 9 dager over tiden med sterke kynnere... Beklager dette lite oppmuntrende innlegget :-)
2barns mor Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Hadde det heller ikke slik i det første svangerskapet mitt, men nå er det kynnere hele tiden!!! Men dette er jo for å hjelpe kroppen til å forberede seg til fødselen. Jeg ville ha tatt imot hjelpa fra naboen, selv om hun ikke er DIN faste jordmor, så er hun jo jordmor på Føden og vet hva hun holder på med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå