Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hadde i natt 5-6 vonde sammentrekninger i mage/rygg. De var vonde, ikke kynnere. Ble veldig redd. Er jo alt for tidlig. Ringte føden idag morges og jordmor sa jeg skulle ta det veldig med ro. Det er så tidlig at de gjør ingenting med det. Så hvis fødselen starter nå, mister jeg. Huff, ble kjemperedd. Tar det helt med ro nå. Har ikke flere sammentrekninger og ingen blødninger. Babyen sparker masse. Og det var et godt tegn sa jordmor. Kryss fingrene for at det går bra for meg da?
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 du får ta deg en avslappnings dag på sofaen:) det går nok bra skal du se. krysser fingrene for deg:)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Takk for det!!
FuriLaks Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Hei baby4påvei! Det hørtes ikke noe moro ut, skjønner at du blir redd! Ta det masse med ro og tenk positive tanker, det går sikkert bra! Jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Har heldigvis ikke hatt flere. Og det er masse liv i magen. Så jeg krysser fingrene for at det går bra. Skal på legekontroll på tirsdag. Tar det med ro frem til da. :-)
Hemmeline Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Stakkars deg. Ta deg en sofadag, og slapp av masse. Jeg skal krysse fingrene for deg:) og sende deg noen positive tanker. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra! Lykke til!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Det var igår natt. Inatt har jeg sovet helt fint. Ikke kjent noe vondt. Kjente masse spark etter frokost idag. Så forhåpentligvis var det en engangshendelse. Er ikke like nervøs idag som igår. Takk for omtanken. :-)
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Huff du får vær kjempe flink å ligg på sofaen, ikke vær redd for det e heller ikke bra. Du må bare ring hvis du treng noe når morten e bort:)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2006 Han fær ikke før 19 oktober heldigvis. My vits å vær anonym her da, berta når du bruke navn!!! :-D
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Beklager:( Nettopp stått opp, itj våken enda:) Ment jo når kåre drar:)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2006 he he. Nettopp stått opp du ? Æ va opp 08 i morrest, da fikk itj æ te å søv lenger. Sov så my igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå