Gå til innhold

Sammentrekninger i uke 21(samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i natt 5-6 vonde sammentrekninger i mage/rygg. De var vonde, ikke kynnere. Ble veldig redd. Er jo alt for tidlig. Ringte føden idag morges og jordmor sa jeg skulle ta det veldig med ro. Det er så tidlig at de gjør ingenting med det. Så hvis fødselen starter nå, mister jeg. Huff, ble kjemperedd.

Tar det helt med ro nå. Har ikke flere sammentrekninger og ingen blødninger. Babyen sparker masse. Og det var et godt tegn sa jordmor.

Kryss fingrene for at det går bra for meg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får ta deg en avslappnings dag på sofaen:) det går nok bra skal du se.

krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Takk for det!!

Skrevet

Hei baby4påvei!

Det hørtes ikke noe moro ut, skjønner at du blir redd!

Ta det masse med ro og tenk positive tanker, det går sikkert bra!

Jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg!

Skrevet

Hei. Har heldigvis ikke hatt flere. Og det er masse liv i magen. Så jeg krysser fingrene for at det går bra. Skal på legekontroll på tirsdag. Tar det med ro frem til da. :-)

Skrevet

Stakkars deg. Ta deg en sofadag, og slapp av masse. Jeg skal krysse fingrene for deg:) og sende deg noen positive tanker. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!

Lykke til!

Skrevet

Hei. Det var igår natt. Inatt har jeg sovet helt fint. Ikke kjent noe vondt. Kjente masse spark etter frokost idag. Så forhåpentligvis var det en engangshendelse.

Er ikke like nervøs idag som igår.

Takk for omtanken. :-)

Skrevet

Dytt

Skrevet

Huff du får vær kjempe flink å ligg på sofaen, ikke vær redd for det e heller ikke bra. Du må bare ring hvis du treng noe når morten e bort:)

Skrevet

Han fær ikke før 19 oktober heldigvis. My vits å vær anonym her da, berta når du bruke navn!!! :-D

Skrevet

Beklager:( Nettopp stått opp, itj våken enda:) Ment jo når kåre drar:)

Skrevet

he he. Nettopp stått opp du ? Æ va opp 08 i morrest, da fikk itj æ te å søv lenger. Sov så my igår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...