Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Nå er jeg 21 uker på vei i mitt fjerde svangerskap og har aldri hatt halsbrann tidligere. Men tror jeg har fått det nå.... Skikkelig ubehag i halsen som kommer og går. Kommer sure oppstøt som smaker tran, selv om jeg ikke ta tran. Kan dette være halsbrann eller? Og hva gjør jeg isåfall med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Hei! Jeg er også 21 uker på vei, men i mitt andre svangerskap. Husker halsbrannen fra sist, å den dukket opp igjen denne uken.. :-( Det er skikkelig trøttende, men husker at dagen etter fødselen sist var den helt borte! :-) Så det gir seg heldigvis en gang! Jeg drikker melk når det er som verst eller tygger en link tyggetabelett. Det hjelper! Jeg har også funnet ut at det er en del mat som gir mer halsbrann hos meg enn andre... Så disse prøver jeg å holde meg unna, eller minimere! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. september 2006 Takk for tips!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gresshoppa Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Hei Jeg hadde halsbrann i begge de forrige svangerskapene. Jeg brukte ikke tabletter, jeg synes de vokste litt inni munnen. Brukte flytende gaviscon og det smakte selvfølgelig pyton, en slags blanding av tannkrem og penicilin.... men det hjalp masse. Kan være lurt å holde seg unna brunost, appelsinjuice, tomtatsaus, kaffe m.m. har ikke fått det ennå, men regner med det kommer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diamond Skrevet 1. oktober 2006 #5 Del Skrevet 1. oktober 2006 Lite tips jeg fikk av en venninne.... Hun var helt avhengig av love harts, det godteriet, hjalp kjempe bra mot halsbrann vist! Ikke rukket å prøvd det ut selv enda, men hadde halsbrann forje svangerskap så regner med å gi de et forsøk ;o) Sist gang spiste jeg bare de fra apoteket (funka supert, men litt ubehagelige å tygge ja!) og melk etter kveldsmåltidet hvis det ble sent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusull Skrevet 1. oktober 2006 #6 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kan på det varmeste anbefale mandler mot halsbrann!! Jeg er også 21 uker på vei, var veldig plaga med halsbrann ved de to forrige svangerskapene mine, og denne gangen. Jeg syntes så absolutt det hjelper å tygge 4 - 5 mandler.. Billigere enn det en får kjøpt på apoteket kanskje å...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 2. oktober 2006 #7 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei nr 4 på vei Halsebrann er helt forferdelig. Jeg sitter nesten å sover hver natt selv, men følgende oppskrift hjalp meg. Kjøp club soda i butikken. Er slikt mange bruker til blandevann til drinker. Sist svangerskap, drakk jeg Club soda for mangfoldig tusen kroner. Men hva gjør vel det, så lenge det funker. Vanlig farris eller noe annet vann med kullsyre hjelper ikke. Det må inneholde ett stoff som heter noe slikt som natriumkarboniat..(se bak på flasken) Har også prøvd melk og mandler, men liten hell. Lykke til Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kromis Skrevet 2. oktober 2006 #8 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har vært plaget med halsbrann i flere mnd allerede. Drikker mye rent vann og da hender det at jeg får det. Har med hell brukt Titralac i fra apoteket, smaker godt og det funker ihvertfall på meg. Har hørt at det lønner seg å holde seg unna sterk mat, og at man skal spise mye grønnsaker til måltidene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk for gode tips :-) Skal prøve , så jeg finner ut hva som funker på meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå