Gå til innhold

Vi lager baby i helga :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja d håper jeg også :)

Jeg har i hvertfall gjort det jeg kunne *ler*

Iflg legen min var d vanlig når man tok ut en horomonspiral at systemet kom fort og greit igang igjen. I teorien kan man bli gravid etter noen få dager, den tiden det tar for livmorslimhinnen å normalisere seg...

Så jeg er optimist :)

Har hatt "smerter" i underlivet i helga, mens-smerter på en måte, EL-smerter kanskje heller. Og det har jeg ikke hatt på mange år, så noe må foregå "der nede/inne" :)

(Ikke smerter da, mer at jeg kjenner at noe skjer...) Aldri vært plaget med all verden menssmerter tidligere heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du då... det har vært helt topp med denne spiralen.. ingen smerter og ingen mens!!! Verd sine kroner den altså!!

Håper eg slipper så mange mens før det begynner å spire...

Hater å gå med bind!!!

Jaja, fortsatt god søndag!!

Skrevet

Ja, jeg har vært veldig heldig på det området i grunn :) Hører jo om mange som har store plager hver eneste måned...

Spiralen har absolutt vært verdt hver ei krone :)

Men, nå er d mest verdt d grusomme gynekologbesøket, å kjenne at kroppen min fungerer som normalt igjen, skikkelig tilfredstillende å kjenne at d murrer i underlivet, veldig lenge siden sist...

Bind... Fins da OB ;) Har ikke brukt bind siden jeg fødte minsten jeg :) Hater d.

Har vært på jobb i 6 timer nå, gjort forefallende arbeid, godt å få unna litt som ligger og venter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...