Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Endelig kom helga, og alt tyder på at EL er på vei... Så nå holder vi på alt vi orker *ler* Mannen er lykkelig og jeg blir sliten Moro moro moro Litt merkelig å ligge der "etterpå", og kjenne etter... Skjer d noe inni der? Spennende og deilig følelse
Lessen Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 hehe... ja det er litt rart det der... jeg gjorde meg ferdig i uka.... så nå bare kjenner jeg etter hele tiden... litt stikkinger og litt av hvert nedi der.. hehe lykke til da.... og stå på!!
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 *ler* Jeg merker også at jeg går og kjenner etter hele tida:) Vet jo at jeg ikke kan kjenne noe, men bevisstheten min er liksom i livmora nå om dagen GØY!
**Håper** Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Masse lykke til moniccen. Kos dere masse nå i helga. Håper virkelig det klaffer for dere nå. Krysser fingrene:=)
Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Takk takk:) Jeg er fremdeles så naiv at jeg tror det er BARE å lage den babyen nå *ler* Kan jo hende jeg får meg en overraskelse, men det er greit d Du får tenke positive tanker til meg, kanskje d hjelper
**Håper** Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jepp, det skal jeg. Føler graviditet på deg snart jeg, så dere får bare stå på. Føler ikke at dere kommer til å bruke lang tid nei. Blåser ut masse babystøv til deg.......
Gjest Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Weeeeeeeeeeeeeeee:) Takk takk *smiler* Føler meg slik jeg også, at d ikke vil ta lang tid... Tror kroppen er så klar at den bare suger til seg svømmerne og setter igang
AniBer Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Her lages det også baby i helgen!! El har ikke kommet enda, men håper på en positiv test i morgen!! Mannen min drar jo avgårde på jobb på mandag og blir borte helt til torsdag. Blir vanskelig å få til no' babylaging da!! Føler du noe sterkere på meg nå da Juhujenta??
**Håper** Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Hei AniBer. Jepp, jeg har fortsatt en liten følelse av at du kommer til å bli gravid enten denne pp eller nå snart. Så kos dere masse nå før mannen din blir borte noen dager. Tvi-tvi sier jeg. Det klaffer snart for dere.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Så koselig da :-) tenk om du blir grav id nå denne helgen, da må du printe ut innlegget ditt og putte det i svangerskapsdagboken din slik at barnet ditt kan lese det når h*n blir stor :-)
AniBer Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 Hi hi... Skulle kanskje kopiert alle innleggene jeg har skrevet ang babylaging, legge det i dagboken slik at h*n kan se at h*n virkelig er ønsket.... hi hi hi... Jeg føler virkelig at det kommer til å sitte en spire snart altså, kan ikke noe for det, er bare så positiv om dagen!!! Mye takket være alle oppmuntrende ord fra en gjeng med superflotte jenter!! )
cille vil-9pp-1SA Skrevet 30. september 2006 #12 Skrevet 30. september 2006 ville bare ønske dere lykke til! Hvis du har tid til å titte innom midt oppi all prøvinga da...hihi:)
*panama* med to søte små Skrevet 30. september 2006 #13 Skrevet 30. september 2006 Vi lager også baby i helga;o)
Gjest Skrevet 30. september 2006 #14 Skrevet 30. september 2006 *ler* D var en lur idè )) Printe ut altså Fikk nettopp SMS fra mannen, han er på billøp, og ville bare minne meg på at han var klar til å jobbe litt i kveld igjen
attpåklatt!! Skrevet 30. september 2006 #15 Skrevet 30. september 2006 Hei!! Nå har vi kommet hjem fra hotell.. så deilig med litt fri!! En liten demper ble det... har liksom litt mensen.. men det er jo nesten som forventet... tok jo ut spiralen på mandag. Ble liksom ikke helt lett å "late" som vi hadde el da... he he. Men vi har kost oss.. er som nyforelsket...deilig!! Er så deilig uten prevensjon.. får helt sommerfugler i magen!!!! Og kjenner at eg er litt naiv og håpefull selv... tror veldig at eg skal føde neste sensommer.... men men vi får ta det som det kommer!!! Kosdere videre!!
Gjest Skrevet 30. september 2006 #16 Skrevet 30. september 2006 Ikke så moro å øve med mensen nei :/ Men om 14 dager, da må du boltre deg! Føler meg gravid allerede jeg, d er helt sykt! *ler* Jaja... Tida vil vise, føler jeg ganske trygg på at jeg vil merke det tidlig med kvalme og slikt, som begge gangene før, så da trenger jeg ikke gå rundt og lure. Naiv og håpefull er godt å være, er jo ikke noe stress om det ikke klaffer med en gang heller, ikke for meg i hvertfall...
attpåklatt!! Skrevet 30. september 2006 #17 Skrevet 30. september 2006 Nei, det skal gå fint det... tror nesten mannen håper det tar litt tid... han er ganske giret!!! Mne han gleder seg også... nevner ofte noe om at eg snart er gravid.. så han tenker mye på det! Bra!! Kos dere videre med babylaging!! Godt å høre at din er ivrig også... selv om vi er over 30 og alt.. he he!! Hadde vært stilig om dere fikk det til med en gang!! Tvi tvi!!
Gjest Skrevet 30. september 2006 #18 Skrevet 30. september 2006 *ler* Mannen min også, han er lykkelig for all prøvingen... Hihi... Alderen bekymrer meg ikke, d må jeg bare si
attpåklatt!! Skrevet 30. september 2006 #19 Skrevet 30. september 2006 Den bekymrer ikke meg heller.. misforstå meg rett!! Synes bare det er så kos at vi har samme "gløden" nå som når vi var førstegangsprøvere...
Gjest Skrevet 30. september 2006 #20 Skrevet 30. september 2006 Ja, da hadde jeg skrevet et helt innlegg som forsvant da filledataen min hengte seg opp Enig med deg i hvertfall! Enda mer glød nå tror jeg, var nok litt fjernt for meg hva som egentlig skjedde da jeg fikk den første... Var liksom helt absurd at d skulle komme en BABY ut av magen min... Men nå er d helt logisk, og jeg er veldig bevisst på d lille mennesket som forhåpentligvis kommer til å befinne seg inne der snart:)
attpåklatt!! Skrevet 30. september 2006 #21 Skrevet 30. september 2006 Merker en tenker litt annerledes nå ja... Og det er så rart å tenke på at det kan komme et helt nytt menneske inn i familien vår... er så vant med at det er oss fire nå... men gu så spennende!!!!!!!!!!! Men du leser vel ikke dette i kveld.. du jobber vel med å øke din familie!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #22 Skrevet 1. oktober 2006 *ler* Stemte nok bra den antagelsen Må vel bare jobbe på helt til d er helt sikkert at EL har vært, vil ikke misse på den heller da
attpåklatt!! Skrevet 1. oktober 2006 #23 Skrevet 1. oktober 2006 God morgen... Lurte bare på... regner med du har tatt el test siden du vet det er i helgen.. men har du hatt mensen etter du tok ut spiralen??
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #24 Skrevet 1. oktober 2006 God morgen ja Hadde mensen den uka jeg tok ut spiralen, hadde hatt den så lenge at tingene begynte å "normalisere" seg igjen Blir jo mindre og mindre horomoner i den med tida...
attpåklatt!! Skrevet 1. oktober 2006 #25 Skrevet 1. oktober 2006 ok.. takk for svar... Håper helgen har hatt resultater.. har jo gode sjanser siden du er raskt i system igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå