Gå til innhold

Da har FF funnet el :-)

Anbefalte innlegg

Som jeg trodde, det var på onsdagen. Vi hadde sex tirsdag :-) Så da har vi truffet. FF gir scoring på sannsynligheten for graviditet basert på all info jeg har tastet inn, og jeg har fått score Good. Det er bra da :-) Pleier å få high, det er jo bedre, men good er bra. Da er det bare å vente og se :-) Gad 3 etter el idag, kan teste om en uke!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6504387-da-har-ff-funnet-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis Kirsty! Da ligger vi ca likt. Jeg fikk bekreftet EL fra FF i dag, den var på torsdag som jeg trodde, og vi hadde sex onsdag og mandag. :o) Hvordan regner FF ut sannsynligheten for graviditet da? Jeg har bare det vanlige medlemskapet, med lurer litt på å oppgradere til vip. Hvor mye betaler du for 3 mnd? Jeg fikk 5 dager med vip-medlemskap gratis nå, fordi kontoen min var trukket ut, og nå savner jeg alle ekstrafunksjonene.

Jeg fikk EL på dag 25, har ventet en hel uke og nesten gitt opp sex, så gjett om jeg var glad da tempen steg. Og dumme meg begynte å teste med billigtester allerede på dag 8!!!!!, og brukte 13 tester, uten å finne EL. Det ble heldigvis bra timing med sex, men måtte nesten grine meg til den siste omgangen....hehe. Blir ikke tatt seriøst lenger, når jeg sier "NÅ har jeg sikkert EL snart" i to uker. :o)

Annonse

Jeg betalte 16 dollar for 90 dager, det var billig. Er billigere å kjøpe for ett år da :-)

Den regner ut basert på info du har skrevet inn, som når du hadde sex. når el testen ble positiv, el slimet, når el var osv... er moro med vip medlemskap :-)

Du vet vel ikke hva det koster for ett år? Finner det sikkert en plass på siden min, ser jeg har sånn begrenset tilbud nå, så kanskje prisen er litt lavere enn vanlig. Lurer på om jeg skal kaste meg på... Hvis jeg bestiller nå, vil det umiddelbart tre i kraft? Jeg vil vite mine sjanser for svangerskap, hehe.

Slo til og bestilte for et helt år. 45 dollar, altså ca 300 kr.

Fikk også "good" på sannsynlighet for å bli gravid, det er jo ganske bra med tanke på at jeg hadde gitt opp denne syklusen. :o)

Men hvis jeg blir gravid, hva skjer med medlemskapet da? Kan man benytte det på noen måte under graviditeten? Sist sluttet jeg å tempe ca en uke etter positiv test, men det kan kanskje være lurt å holde på litt lengre?

Ja fortsett tempingen, er interesant å se hva som skjer etterpå :-) De har visst en slags pregnancy tracker side, vet ikke hva det er men en som man kan følge med svangerskapet sitt. Er sikkert kjempebra. Så når du blir gravid vil ditt vip medlemskap bli overført dit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...