Stirra ner 32+5 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Etter et laaaangt første trimester (mistet i uke 5 i sommer, og ble gravid igjen rett etterpå) er jeg nå veldig klar for å være over i andre! Gleder meg til at magen skal vokse enda mer, til UL og til å kjenne de herlige bevegelsene der inne i magen ;0) (Micropus i magen)
Juliemamman Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Velkommen skal du være . Og gratulerer med spiren som har vært så flink til å klamre seg fast
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Velkommen!! Selv mistet jeg i april, og var gravid igjen i mai, så tror vi har vært heldig sånn sett:) Det er deilig å se at ting går rette veien, selv var jeg veldig usikker på om det kom til å gå bra denne gangen. Nå er jeg 21 uker på vei, og alt er bare lykke. Småtten sparker og slår, og magen vokser litt for hver dag:) Masse lykke til! Klem...
ina:) Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 velkommen hit og gratulerer med nurket:) nå må det bare klamre seg fast videre. Lykke til videre med graviditeten:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå