Gå til innhold

huff!!!! Jeg greier ikke sex.....er det flere her som har samme probleme???

Anbefalte innlegg

Blir kvalm av berøring.....men nå plages jeg av kvalme hele dagen, og spesielt om kveldene. Er så slitsomt! Må late som om jeg synes det går greitt å ha sex.....stakkars mann. Er det flere som har det sånn? Jeg har to sønner, og da var ikke dette et probleme, snarere tvert i mot. Skjønner ikke at det må være sånn....

Fortsetter under...

er ikke rart du har det slikt da..er jo ikke deilig å berøre o.l når man er kvalm å dårlig..jeg har ikke særlig lyst..men jeg får vondt under og etter sex..og etter orgasme..så jeg gir på andre måter...det klarer jeg..

Hallo??!

Du må da ikke late som om det går greit å ha sex! Vær ærlig ovenfor mannen din, og si at du er så kvalm og sliten...

Det er jo ikke synd på mannen din, det er du som er kvalm og dårlig! Han skal jo bli pappa og klarer vel å undertrykke behovene sine litt i denne verste perioden?

Håper ikke du tar dette ille opp, kjære deg, men jeg synes det blir helt feil hvis du skal "ofre" deg for hans del nå... Snakk med ham!

Og kanskje kommer overskuddet sigende når kvalmen blir bedre? Det er vel bedre å ha sex når en virkelig har lyst? ;-)

Klem

Har ikke sexlyst jeg heller om dagen. Men stakkar gutten min har jo så angst for å gjøre skade der inne også siden jeg blødde litt etterpå sist vi hadde sex at han har mista helt lysta han også. Så da blir det bare kosing så lenge, trøster meg med at lysta sikkert kommer tilbake etter en liten stund.

altså mannen vet at jeg er syk, og ikke har lyst....vi har et veldig åpent forhold, og snakker om alt, men jeg bare godtar det ikke selv på en måte. Synes det er trist å ikke kan strekke til der, men jeg vet at det blir bedre etter hvert. Ville bare lufte det litt her, og høre om det er flere som har det sånn. Godt å snakke med andre, som også opplever dette:-)

klarer heller ikke nå.

kan ha noe med at jeg hele tiden kjenner ganske godt at det skjer ting der nede.

er rimelig kjørt i livmora. om enn kan si det sånn.

prøvde å ha sex i dag, men synes det gjør vondt når han går helt inn.

er bare 4+3, noen som vet om det er noe galt? eller hva som er grunnen.

Har fått med meg at man ikke skal ha sex når det er vondt.

men er vanskelig når man har så lyst :P

Annonse

Jeg har fått en helt ekstrem luktesans, og blir kvalm av forskjellige lukter. Samboeren er glad i et grillkrydder med bittelitt hvitløk i, men for meg kjennes det ut som han nettopp har knasket i seg flere kilo hvitløk, så jeg greier knapt å gi han en klem mens jeg holder pusten... Blir ikke noe på ham før han setter bort krydderet! :P

Men seriøst, jeg blir lei meg av å ikke kunne ha noen særlig nærhet til samboeren nå. Synes det er slitsomt med denne luktesansen. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...