Lykkelige pija Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Noen som har begynt å handle inn ting til den lille? Som ka har dere handlet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Hei! Vi kjøpte vogn igår. Var egentlig ikke tenkt å kjøpe noe så tidlig, men fant den vi hadde lyst på på finn.no. Nesten ikke brukt Simo kombivogn til 1200:!! Det er 2003-modell, men det spiller ingen rolle for oss. Så nå står den på beibirommet, og jeg er oppom og ser på den innimellom. Gøy:) Ellers kommer vi til å vente litt til, med resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Kjøpte seng i går!! Brio sprinkelseng, på tilbud til 999,- Den er mellombrun, har tre justerbare høyder og kan nedfelles i siden. Har kostet 1699,- så jeg er fornøyd jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Har shoppet en del klær og slikt. Vogn, seng og bilstol er like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 kjøpte bilsete pga det var en åpningstilbud, sparte 600,- kr.. men ellers så venter vi med å handle ting... men når man finner utstyr på salg så bør man hive seg på.. vi vet ikke helt sikker på hvilket kjønn vi venter så derfor vil jeg vente til vi har vært på 3d ul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gresshoppa Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 har ikke kjøpt noe jeg.... vet ikke hva jeg får og har gutt på 4 1/2 og jente på 2 fra før så jeg har liksom alt...men det kan hende det blir kjøpt noe til den lille snart...litt lyst på ny vogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelen0 Skrevet 30. september 2006 #7 Del Skrevet 30. september 2006 Du har termin samme dag som meg:) har ikke begynt å handle inn enda, men har fått endel fra venner og sånn:) men må vel snart begynne. er ikke lenge igjen:) Madelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelige pija Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 hehe.. ja 128 daga igjen.. Har ikke handla inn noe skjøl enda men fått endel. vogn hos kommende besteforeldre voksi pose sommer og vinter hos kommende besteforeldre stellebord hos kommende besteforeldre gutteklær hos søskenebarne. vognteppe hos gammel tanta. seng hos oldeforeldra strikka klær hos oldeforeldre nøytrale klær og vaskeklutre fra besteforeldre. Så de store tingene ser ut til å være i hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 1. oktober 2006 #9 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har ikkje kjøpt noen ting selv enda, men har ivrige besteforeldre, oldeforeldre og kommmende tanter og onkler så har fått en del Har en bror på 5 år som venter i spenning på det å bli onkel og han har funnet frem leker som han har hatt som baby, for de skal bebien i magen til systa ha Han er så søt Fått en del klær med mamma og pappa, ene søstra mi har kjøpt et nydelig hentesett til oss og mormor strikker hentejakke og lue i tillegg Har fått et heklet vogn teppe eg en del bodyer og div:) har vugge og vippestol stående her, vuggen laget morfar til meg når jeg ble født så den gleder jeg meg til å vaske å gjør klar Det er bestemt at vi skal ha teutonia vogn, som jeg syns var veldig praktisk ( men også den eneste jeg vet som vi får i bagasjerommet uten problem), venter litt med å kjøpe den da:) Gleder meg til å begynne å shoppe litt, skal på tur med danskebåten til helgen igjen så kanskje det bløir litt shopping i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiona71*2pp Skrevet 2. oktober 2006 #10 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei. skal ut i dag å se på vogn. skulle egentlig gå for brukt,men da vi har ei kommende oldemor her som så gjerne ville kjøpe ei ny vogn tell den første, så stråle vi i glede og takke ja. Vugge har mormor fiksa, pluss en strikka dress og greier. Farmor har sydd tøyleker, bamse, kanin og skilpadde, pluss babyteppe tell vogn, krabbeteppe,dyne tell vogn og seng, pluss en masse strikk. Seng har vi lånt hos ei venninna, lekegrind har vi kjøpt brukt. Sjøl har vi bare kjøpt gulpekluta, en håndduk, ett par body, som nok e altfor stor, og ei sparkebukse. Vi mangle jo voksi pose, som vi kanskje må kjøpe brukt, ( det e jo så dyrt jo ) lammeskinn, og litt andre ting vi ønske.. Ser jo alle andre finn så flotte tilbud på alt, men her i Tromsø e det ingenting sånt. Det e bare en baby butikk her, reflex, og det e ganske stive prisa på endel ting der.. Har en Brio lekebutikk som selg litt babyting, men det e så lite at det e ikke tell å regne me nesten. Babystol(er) har vi forresten valgt å leie hos IF. E enda i bedaring på om vi ska bruke bærebæg og safenet i bilen den første tia, men det e usikkert. E jo ett tema som kan diskuteres tell man e blå akkurat det det. Men vi kjøre en del på lang tura, tell senja og bardufoss, og da e det kanskje langt å sitte i stol for baby hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockekilling on board Skrevet 2. oktober 2006 #11 Del Skrevet 2. oktober 2006 Seng, vogn, stellekommode, lekegrind ++ har jeg fra sist... det eneste jeg trenger er nyt barnesete og noen klær... men ja... må innrømme at jeg allerede har vært og kjøpt noe klær... Det er ikke lett å gå og kikke uten å ta med seg noe... det er jo så mye vakkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 9. oktober 2006 #12 Del Skrevet 9. oktober 2006 tør ikke begynne ennå jeg... vil vente til ihvertfall uke 26 når det er støre sjans for at baby vil overleve i den store værden.. dere er tøffe som tør.. jeg er så redd jeg må hjem å pakke baby tøy og ting vis noe skulle sje ,, eks tidlig fødsel... misunner dere med is i magen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jippii Skrevet 9. oktober 2006 #13 Del Skrevet 9. oktober 2006 enig med deg mona_k. Like redd jeg også. Har så lyst til å handle litt, men tørr ikke helt enda. Nøyer meg med å se på hva jeg kan tenke meg å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #14 Del Skrevet 9. oktober 2006 Samme her... Har ikke fått meg til å kjøpe noe enda, men har så smått begynt å se. Det er jo ei jul i mellom, og jeg har en følelse av at vi sikkert får litt utstyr i gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 10. oktober 2006 #15 Del Skrevet 10. oktober 2006 pff godt å se at det ikke bare er jeg som er håpløs =) takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå